Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Kontrproduktywne zachowania pracowników w organizacji
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Publikacja ma na celu przybliżenie problemu zachowań kontrproduktywnych, które naruszają obowiązujące normy organizacyjne lub prowadzą do obniżenia wydajności, co skutkuje utrudnieniem w realizacji celów firmy lub szkodzi jej pracownikom. W książce omówiono różnorodne skutki oraz uwarunkowania takich działań. Znajdziemy tu również analizę kluczowych czynników wpływających na pojawianie się kontrproduktywnych zachowań wśród pracowników, zarówno na poziomie indywidualnym, grupowym, jak i organizacyjnym. Dodatkowo, przedstawione są strategie i metody, które menedżerowie mogą zastosować, by efektywnie przeciwdziałać tym negatywnym zachowaniom.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Publikacja ma na celu przybliżenie problemu zachowań kontrproduktywnych, które naruszają obowiązujące normy organizacyjne lub prowadzą do obniżenia wydajności, co skutkuje utrudnieniem w realizacji celów firmy lub szkodzi jej pracownikom. W książce omówiono różnorodne skutki oraz uwarunkowania takich działań. Znajdziemy tu również analizę kluczowych czynników wpływających na pojawianie się kontrproduktywnych zachowań wśród pracowników, zarówno na poziomie indywidualnym, grupowym, jak i organizacyjnym. Dodatkowo, przedstawione są strategie i metody, które menedżerowie mogą zastosować, by efektywnie przeciwdziałać tym negatywnym zachowaniom.
