InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Prof. Anna Marta Żukowska podjęła się niełatwego zadania, jakim było przeanalizowanie polskiej edukacji plastycznej na szerokim tle społeczno-politycznym. Ukazała jej pełny rozwój, uwzględniając płaszczyznę skomplikowanego historycznego kontekstu dziejów Polski, począwszy od drugiej połowy XVIII wieku aż do współczesności. Prezentowane zagadnienia osadzone są też na rozległym tle europejskim. Studium ma typowy charakter chronologiczno-problemowy. Autorka ukazuje, jak w poszczególnych okresach dziejów szkolnictwa polskiego wyrastały z potrzeby społecznej określone inicjatywy w dziedzinie edukacji plastycznej.
Tematyka pracy dr hab. prof. UMCS Anny Marty Żukowskiej jest interesująca i merytorycznie ważna. Autorka wykorzystała istotne i ciekawe źródła oraz obszerną literaturę przedmiotu. Z olbrzymiego i bardzo rozproszonego materiału źródłowego wydobyła, a następnie uporządkowała i zanalizowała, to wszystko, co było istotne dla tematu.
Bogactwo dydaktyczne wypracowane w przeszłości z pewnością może inspirować nie tylko do dalszych badań szczegółowych w tym względzie. Może stanowić także niejedną inspirację w realizacji współczesnej edukacji plastycznej.
Z recenzji wydawniczej ks. prof. zw. dra hab. Edwarda Walewandra
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Prof. Anna Marta Żukowska podjęła się niełatwego zadania, jakim było przeanalizowanie polskiej edukacji plastycznej na szerokim tle społeczno-politycznym. Ukazała jej pełny rozwój, uwzględniając płaszczyznę skomplikowanego historycznego kontekstu dziejów Polski, począwszy od drugiej połowy XVIII wieku aż do współczesności. Prezentowane zagadnienia osadzone są też na rozległym tle europejskim. Studium ma typowy charakter chronologiczno-problemowy. Autorka ukazuje, jak w poszczególnych okresach dziejów szkolnictwa polskiego wyrastały z potrzeby społecznej określone inicjatywy w dziedzinie edukacji plastycznej.
Tematyka pracy dr hab. prof. UMCS Anny Marty Żukowskiej jest interesująca i merytorycznie ważna. Autorka wykorzystała istotne i ciekawe źródła oraz obszerną literaturę przedmiotu. Z olbrzymiego i bardzo rozproszonego materiału źródłowego wydobyła, a następnie uporządkowała i zanalizowała, to wszystko, co było istotne dla tematu.
Bogactwo dydaktyczne wypracowane w przeszłości z pewnością może inspirować nie tylko do dalszych badań szczegółowych w tym względzie. Może stanowić także niejedną inspirację w realizacji współczesnej edukacji plastycznej.
Z recenzji wydawniczej ks. prof. zw. dra hab. Edwarda Walewandra