Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Konsumpcja w innowacyjnej gospodarce
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Anna Olejniczyk-Merta w swojej książce „Konsumpcja w innowacyjnej gospodarce” porusza kluczowe zagadnienia związane z aktualnymi wyzwaniami społeczno-gospodarczymi. Skupia się na niewystarczająco zbadanych zależnościach pomiędzy rozwojem nowoczesnej gospodarki a zachowaniami konsumenckimi. W pierwszej części książki autorka omawia teoretyczne ujęcie kwestii innowacyjnej gospodarki w kontekście konsumpcji. Druga część zawiera szczegółową prezentację, analizę oraz ocenę wyników badań empirycznych. Publikacja ta znajduje się w kręgu zainteresowania nie tylko studentów oraz wykładowców kierunków ekonomicznych, ale również praktyków takich jak menedżerowie, eksperci w dziedzinie konsumpcji, rynku i marketingu. Będzie także wartościową lekturą dla dyrektorów przedsiębiorstw i osób działających w obszarze społeczno-gospodarczym. Z solidnym zapleczem teoretycznym i praktycznym, książka dostarcza dogłębnej analizy wpływu innowacyjnej gospodarki na współczesne wzorce konsumenckie.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Anna Olejniczyk-Merta w swojej książce „Konsumpcja w innowacyjnej gospodarce” porusza kluczowe zagadnienia związane z aktualnymi wyzwaniami społeczno-gospodarczymi. Skupia się na niewystarczająco zbadanych zależnościach pomiędzy rozwojem nowoczesnej gospodarki a zachowaniami konsumenckimi. W pierwszej części książki autorka omawia teoretyczne ujęcie kwestii innowacyjnej gospodarki w kontekście konsumpcji. Druga część zawiera szczegółową prezentację, analizę oraz ocenę wyników badań empirycznych. Publikacja ta znajduje się w kręgu zainteresowania nie tylko studentów oraz wykładowców kierunków ekonomicznych, ale również praktyków takich jak menedżerowie, eksperci w dziedzinie konsumpcji, rynku i marketingu. Będzie także wartościową lekturą dla dyrektorów przedsiębiorstw i osób działających w obszarze społeczno-gospodarczym. Z solidnym zapleczem teoretycznym i praktycznym, książka dostarcza dogłębnej analizy wpływu innowacyjnej gospodarki na współczesne wzorce konsumenckie.
