Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
KONSUMPCJA W GOSPODARSTWACH DOMOWYCH O NIEPEWNYCH DOCHODACH
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Jest to obszerne studium uwarunkowań konsumpcji oraz jej poziomu i struktury, a także prawidłowości rozwoju w gospodarstwach osób bezrobotnych. W nich procesy podejmowania decyzji konsumpcyjnych kształtują się w nieco inny sposób aniżeli w pracowniczych gospodarstwach domowych, uważanych za najbardziej typowe. Problem ujęto w szerokim kontekście rozważań teoretycznych i empirycznych, odnoszących się do określenia czynników kształtujących konsumpcję, ich wpływu na podejmowanie decyzji, elastyczności procesów konsumpcji, hierarchii występujących potrzeb, roli i znaczenia funduszów podstawowych i swobodnych decyzji. Oceniono także determinanty wpływające na decyzje zakupu produktów żywnościowych i nieżywnościowych w gospodarstwach domowych o niepewnych dochodach, czynniki mające wpływ na podejmowane decyzje zakupu usług gastronomicznych, ale także częstotliwość korzystania z oferty wybranych placówek gastronomicznych. Rozważono zjawisko naśladownictwa i jego wpływ na zachowania konsumentów. Podjęto również próbę określenia grup typologicznych konsumentów ze względu na racjonalność ich zachowań. Książka jest adresowana do teoretyków i praktyków zajmujących się badaniami rynku oraz badaniami marketingowymi w różnych działach i na różnych poziomach gospodarki, przedstawicieli administracji gospodarczej na szczeblu państwa czy regionu, działaczy organizacji pozarządowych, studentów szkół wyższych różnych kierunków i specjalności, np. polityki społecznej, polityki gospodarczej, socjologii, marketingu, zarządzania, handlu czy kulturoznawstwa.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Jest to obszerne studium uwarunkowań konsumpcji oraz jej poziomu i struktury, a także prawidłowości rozwoju w gospodarstwach osób bezrobotnych. W nich procesy podejmowania decyzji konsumpcyjnych kształtują się w nieco inny sposób aniżeli w pracowniczych gospodarstwach domowych, uważanych za najbardziej typowe. Problem ujęto w szerokim kontekście rozważań teoretycznych i empirycznych, odnoszących się do określenia czynników kształtujących konsumpcję, ich wpływu na podejmowanie decyzji, elastyczności procesów konsumpcji, hierarchii występujących potrzeb, roli i znaczenia funduszów podstawowych i swobodnych decyzji. Oceniono także determinanty wpływające na decyzje zakupu produktów żywnościowych i nieżywnościowych w gospodarstwach domowych o niepewnych dochodach, czynniki mające wpływ na podejmowane decyzje zakupu usług gastronomicznych, ale także częstotliwość korzystania z oferty wybranych placówek gastronomicznych. Rozważono zjawisko naśladownictwa i jego wpływ na zachowania konsumentów. Podjęto również próbę określenia grup typologicznych konsumentów ze względu na racjonalność ich zachowań. Książka jest adresowana do teoretyków i praktyków zajmujących się badaniami rynku oraz badaniami marketingowymi w różnych działach i na różnych poziomach gospodarki, przedstawicieli administracji gospodarczej na szczeblu państwa czy regionu, działaczy organizacji pozarządowych, studentów szkół wyższych różnych kierunków i specjalności, np. polityki społecznej, polityki gospodarczej, socjologii, marketingu, zarządzania, handlu czy kulturoznawstwa.