Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Konkurs
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Już dawno nie było młodzieżowej powieści, która wywołała taki międzynarodowy szum jeszcze przed wydaniem!
W obu Amerykach, w Europie, w Australii!
Polskie wydanie przed amerykańskim!
Ruszają prace nad ekranizacją. Disney kupił prawa za sumę, która zablokowała inne wytwórnie!
Codziennie nowe sprzedaże praw do wydania w kolejnych ? już dziesięciu ? krajach. We Włoszech o książkę walczyły 3 prestiżowe wydawnictwa.
O Konkursie jest coraz głośniej w Internecie i mediach:
Dwustronnicowy artykuł w „Publishers Weekly” (największym amerykańskim magazynie o rynku wydawniczym) z wywiadami z autorką i amerykańskim wydawcą.
Recenzje z gwiazdką w amerykańskiej prasie (m.in. „Booklist”, „Kirkus Reviews”, „Publishers Weekly”).
Entuzjastyczne recenzje czytelniczek ? na portalu Goodreads i na blogach książkowych.
Szaleństwo na twitterze autorki ? ponad 34 000 tweetów! (i ta liczba każdego dnia rośnie)
„Konkurs to książka dla każdego, kto kiedykolwiek czuł się źle we własnej skórze. Pełna humoru, uczciwa, pozytywna powieść o akceptacji własnego ciała, o poczuciu tożsamości i o pokochaniu siebie”.
„PUBLISHERS WEEKLY”
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Już dawno nie było młodzieżowej powieści, która wywołała taki międzynarodowy szum jeszcze przed wydaniem!
W obu Amerykach, w Europie, w Australii!
Polskie wydanie przed amerykańskim!
Ruszają prace nad ekranizacją. Disney kupił prawa za sumę, która zablokowała inne wytwórnie!
Codziennie nowe sprzedaże praw do wydania w kolejnych ? już dziesięciu ? krajach. We Włoszech o książkę walczyły 3 prestiżowe wydawnictwa.
O Konkursie jest coraz głośniej w Internecie i mediach:
Dwustronnicowy artykuł w „Publishers Weekly” (największym amerykańskim magazynie o rynku wydawniczym) z wywiadami z autorką i amerykańskim wydawcą.
Recenzje z gwiazdką w amerykańskiej prasie (m.in. „Booklist”, „Kirkus Reviews”, „Publishers Weekly”).
Entuzjastyczne recenzje czytelniczek ? na portalu Goodreads i na blogach książkowych.
Szaleństwo na twitterze autorki ? ponad 34 000 tweetów! (i ta liczba każdego dnia rośnie)
„Konkurs to książka dla każdego, kto kiedykolwiek czuł się źle we własnej skórze. Pełna humoru, uczciwa, pozytywna powieść o akceptacji własnego ciała, o poczuciu tożsamości i o pokochaniu siebie”.
„PUBLISHERS WEEKLY”