Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Komunikacja marketingowa. Modele, struktury, formy przekazu
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka stanowi dogłębną analizę komunikacji marketingowej, przedstawiając ją w kontekście wieloaspektowym, interdyscyplinarnym. Autor szczegółowo omawia narzędzia komunikacji marketingowej, które można podzielić na cztery główne kategorie: promocję osobistą, reklamę, promocję dodatkową oraz public relations, podkreślając ich unikalne cechy i zastosowania. Publikacja opiera się na najnowszych teoriach komunikacji społecznej, zarządzania i marketingu, a także uwzględnia wpływ przełomów technologicznych na formy komunikacji marketingowej, takich jak rozwój Internetu. Dodatkowo, książka ilustruje omawiane teorie przykładami i doświadczeniami z rzeczywistych kampanii promocyjnych.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka stanowi dogłębną analizę komunikacji marketingowej, przedstawiając ją w kontekście wieloaspektowym, interdyscyplinarnym. Autor szczegółowo omawia narzędzia komunikacji marketingowej, które można podzielić na cztery główne kategorie: promocję osobistą, reklamę, promocję dodatkową oraz public relations, podkreślając ich unikalne cechy i zastosowania. Publikacja opiera się na najnowszych teoriach komunikacji społecznej, zarządzania i marketingu, a także uwzględnia wpływ przełomów technologicznych na formy komunikacji marketingowej, takich jak rozwój Internetu. Dodatkowo, książka ilustruje omawiane teorie przykładami i doświadczeniami z rzeczywistych kampanii promocyjnych.
