Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
KOMPETENCJE A SUKCES ZARZĄDZANIA ORGANIZACJĄ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka jest skierowana do osób zainteresowanych badaniem, rozwojem i zarządzaniem kompetencjami, zarówno z punktu widzenia psychologii, jak i nauki o zarządzaniu. Omawia kluczowe problemy związane z metodologią badania kompetencji, zarządzaniem kompetencjami pracowników oraz organizacyjnymi. Część tematów została przygotowana przez praktyków, którzy demonstrują, jak teoretyczne koncepcje można praktycznie zastosować, by poprawić zarządzanie kompetencjami w przedsiębiorstwach. W publikacji przeważa podejście organizacyjne i metodologiczne. Znaczną uwagę poświęcono strategicznym aspektom zasobów ludzkich, przyszłościowym kompetencjom firm, doskonaleniu kluczowych umiejętności i identyfikacji patologii organizacyjnych, które mogą utrudniać rozwój kompetencji.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka jest skierowana do osób zainteresowanych badaniem, rozwojem i zarządzaniem kompetencjami, zarówno z punktu widzenia psychologii, jak i nauki o zarządzaniu. Omawia kluczowe problemy związane z metodologią badania kompetencji, zarządzaniem kompetencjami pracowników oraz organizacyjnymi. Część tematów została przygotowana przez praktyków, którzy demonstrują, jak teoretyczne koncepcje można praktycznie zastosować, by poprawić zarządzanie kompetencjami w przedsiębiorstwach. W publikacji przeważa podejście organizacyjne i metodologiczne. Znaczną uwagę poświęcono strategicznym aspektom zasobów ludzkich, przyszłościowym kompetencjom firm, doskonaleniu kluczowych umiejętności i identyfikacji patologii organizacyjnych, które mogą utrudniać rozwój kompetencji.
