Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Kompass NEU 3 Podręcznik+CD
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Kompass neu to uaktualniona wersja czteroczęściowej serii podręczników do nauki języka niemieckiego dla gimnazjalistów, zarówno rozpoczynających (tomy 1-3), jak i kontynuujących (tomy 2-4) naukę w wymiarze 1, 2 lub 3 godzin tygodniowo. Cały kurs prowadzi do poziomu A2+ Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego.
Celem, do którego kurs prowadzi uczniów, jest zdobycie umiejętności komunikowania się w różnych codziennych sytuacjach, typowych dla pierwszych kontaktów z niemieckojęzycznymi rówieśnikami, a więc umiejętności rozumienia prostych wypowiedzi i tekstów pisanych, uczestniczenia w rozmowie, opowiadania o sobie i swoim otoczeniu, zadawania pytań oraz pisania prostych tekstów w języku niemieckim. Równorzędnym celem jest poznanie obyczajów i kultury krajów niemieckojęzycznych (D-A-CH-L) oraz rozwój kompetencji interkulturowej.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Kompass neu to uaktualniona wersja czteroczęściowej serii podręczników do nauki języka niemieckiego dla gimnazjalistów, zarówno rozpoczynających (tomy 1-3), jak i kontynuujących (tomy 2-4) naukę w wymiarze 1, 2 lub 3 godzin tygodniowo. Cały kurs prowadzi do poziomu A2+ Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego.
Celem, do którego kurs prowadzi uczniów, jest zdobycie umiejętności komunikowania się w różnych codziennych sytuacjach, typowych dla pierwszych kontaktów z niemieckojęzycznymi rówieśnikami, a więc umiejętności rozumienia prostych wypowiedzi i tekstów pisanych, uczestniczenia w rozmowie, opowiadania o sobie i swoim otoczeniu, zadawania pytań oraz pisania prostych tekstów w języku niemieckim. Równorzędnym celem jest poznanie obyczajów i kultury krajów niemieckojęzycznych (D-A-CH-L) oraz rozwój kompetencji interkulturowej.