InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka "Koloruję świat" adresowana jest do młodszych przedszkolaków. Tytuł książki jednoznacznie wskazuje, że dominującą aktywnością dzieci będzie kolorowanie - czyli rodzaj ćwiczeń grafomotorycznych, które usprawniają rękę piszącą.
Czynność ta łączy się z innymi wartościowymi ćwiczeniami edukacyjnymi typu: nazywanie roślin i zwierząt oraz środowisk przyrodniczych bliskich dziecku, nazywanie zawodów, środków lokomocji, kolorów i kształtów, ogólna orientacja w położeniu przedmiotów w przestrzeni (blisko, daleko, wysoko, nisko, nad, pod), zauważanie różnic i podobieństw między dwoma obrazkami, ilościowe ujmowanie zbiorów i ich porównywanie (więcej, mniej, tyle samo), rozróżnianie wielkości przedmiotów (małe, duże), ujmowanie zależności przyczynowo-skutkowych, kolejności zdarzeń, porównywanie i wykrywanie różnic między przedmiotami itp.
Gorąco polecam książkę, warto bowiem pamiętać, że nic nie zastąpi dziecku - szczególnie przedszkolakowi - kontaktu z wartościową książką edukacyjną.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka "Koloruję świat" adresowana jest do młodszych przedszkolaków. Tytuł książki jednoznacznie wskazuje, że dominującą aktywnością dzieci będzie kolorowanie - czyli rodzaj ćwiczeń grafomotorycznych, które usprawniają rękę piszącą.
Czynność ta łączy się z innymi wartościowymi ćwiczeniami edukacyjnymi typu: nazywanie roślin i zwierząt oraz środowisk przyrodniczych bliskich dziecku, nazywanie zawodów, środków lokomocji, kolorów i kształtów, ogólna orientacja w położeniu przedmiotów w przestrzeni (blisko, daleko, wysoko, nisko, nad, pod), zauważanie różnic i podobieństw między dwoma obrazkami, ilościowe ujmowanie zbiorów i ich porównywanie (więcej, mniej, tyle samo), rozróżnianie wielkości przedmiotów (małe, duże), ujmowanie zależności przyczynowo-skutkowych, kolejności zdarzeń, porównywanie i wykrywanie różnic między przedmiotami itp.
Gorąco polecam książkę, warto bowiem pamiętać, że nic nie zastąpi dziecku - szczególnie przedszkolakowi - kontaktu z wartościową książką edukacyjną.