Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
KLUCZ DO MARKETINGU NAJWAŻNIEJSZE TEORIE POJĘCIA POSTACI
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Czym jest marketing relacji? Jakie znaczenie ma marketing ambientowy? Kim był Michael Porter? Jeśli nie chcesz już przekopywać Internetu i przeszukiwać wielu książek, "Klucz do marketingu" przychodzi z pomocą, oferując przystępne i dokładne omówienie 500 pojęć, terminów i teorii z zakresu marketingu, najmłodszej z dyscyplin zarządzania. Wyjaśnia, że choć marketing często kojarzy się z manipulacją i dezinformacją, w swojej istocie opiera się na zasadach etycznych, które bywają naruszane najczęściej przez osoby spoza tej dziedziny. Autorzy uwzględnili aktualną terminologię oraz żargon używany w branży marketingowej na całym świecie, dostarczając najświeższych informacji z naciskiem na ich praktyczne zastosowanie. Przejrzystość książki zwiększa alfabetyczny układ haseł.
Dodatkowo "Klucz" oferuje polsko-angielskie odpowiedniki terminów, linki do dodatkowych materiałów, ilustracje i schematy, obszerny indeks oraz słowniczek angielsko-polski. Ta publikacja służy jako kompleksowy przewodnik po kluczowych tematach, pojęciach, terminach i ich twórcach, istotnych dla wiedzy i praktyki marketingowej. To książka, którą zawsze warto mieć w zasięgu ręki.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Czym jest marketing relacji? Jakie znaczenie ma marketing ambientowy? Kim był Michael Porter? Jeśli nie chcesz już przekopywać Internetu i przeszukiwać wielu książek, "Klucz do marketingu" przychodzi z pomocą, oferując przystępne i dokładne omówienie 500 pojęć, terminów i teorii z zakresu marketingu, najmłodszej z dyscyplin zarządzania. Wyjaśnia, że choć marketing często kojarzy się z manipulacją i dezinformacją, w swojej istocie opiera się na zasadach etycznych, które bywają naruszane najczęściej przez osoby spoza tej dziedziny. Autorzy uwzględnili aktualną terminologię oraz żargon używany w branży marketingowej na całym świecie, dostarczając najświeższych informacji z naciskiem na ich praktyczne zastosowanie. Przejrzystość książki zwiększa alfabetyczny układ haseł.
Dodatkowo "Klucz" oferuje polsko-angielskie odpowiedniki terminów, linki do dodatkowych materiałów, ilustracje i schematy, obszerny indeks oraz słowniczek angielsko-polski. Ta publikacja służy jako kompleksowy przewodnik po kluczowych tematach, pojęciach, terminach i ich twórcach, istotnych dla wiedzy i praktyki marketingowej. To książka, którą zawsze warto mieć w zasięgu ręki.
