Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Karty pracy z edukacji matematycznej... cz.1
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Karty pracy z edukacji matematycznej dla uczniów ze specjalnymi potrzebami. Część 1. Zakres ćwiczeń doskonalących umiejętności dotyczące klasyfikowania przedmiotów, rozpoznawania figur geometrycznych oraz kształtowania pojęcia liczby przeznaczone są dla:
- dzieci z wychowania przedszkolnego,
- uczniów z trudnościami w zakresie orientacji przestrzennej, klasyfikowania przedmiotów, rozpoznawania figur geometrycznych oraz kształtowania pojęcia liczby,
- uczniów z trudnościami w uczeniu się i zdobywaniu wiadomości oraz umiejętności z edukacji matematycznej,
- uczniów objętych zindywidualizowaną ścieżką kształcenia w zakresie przedmiotów sprawiających trudności edukacyjne tj. edukacji matematycznej,
- uczniów objętych zajęciami indywidualnymi w zakresie przedmiotów sprawiających trudności edukacyjne tj. edukacji matematycznej,
- uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim,
- uczniów uczęszczających na zajęcia korekcyjno-kompensacyjne,
- uczniów z deficytami rozwojowymi w zakresie percepcji wzrokowej, słuchowej.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Karty pracy z edukacji matematycznej dla uczniów ze specjalnymi potrzebami. Część 1. Zakres ćwiczeń doskonalących umiejętności dotyczące klasyfikowania przedmiotów, rozpoznawania figur geometrycznych oraz kształtowania pojęcia liczby przeznaczone są dla:
- dzieci z wychowania przedszkolnego,
- uczniów z trudnościami w zakresie orientacji przestrzennej, klasyfikowania przedmiotów, rozpoznawania figur geometrycznych oraz kształtowania pojęcia liczby,
- uczniów z trudnościami w uczeniu się i zdobywaniu wiadomości oraz umiejętności z edukacji matematycznej,
- uczniów objętych zindywidualizowaną ścieżką kształcenia w zakresie przedmiotów sprawiających trudności edukacyjne tj. edukacji matematycznej,
- uczniów objętych zajęciami indywidualnymi w zakresie przedmiotów sprawiających trudności edukacyjne tj. edukacji matematycznej,
- uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim,
- uczniów uczęszczających na zajęcia korekcyjno-kompensacyjne,
- uczniów z deficytami rozwojowymi w zakresie percepcji wzrokowej, słuchowej.