Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Karty pracy do ćwiczeń funkcji poznawczych
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Praca z kartami ćwiczeń obejmuje szereg zadań, które odnoszą się do codziennych wymagań oraz sytuacji życiowych, skupiając się na usprawnianiu różnych funkcji poznawczych. Zadania te pomagają w rozwoju funkcji wykonawczych, co ułatwia, między innymi, planowanie dnia, monitorowanie obowiązków oraz realizację zadań według określonej kolejności, takich jak przygotowanie planów posiłków czy budżetu miesięcznego. Karty te wspierają kontrolę niepożądanych reakcji oraz przekształcanie zachowań, gdy te nie przynoszą oczekiwanych rezultatów. Podkreśla się również rolę elastyczności poznawczej oraz funkcji językowych.
Ćwiczenia związane z pamięcią skupiają się na różnych jej aspektach. Angażują pamięć semantyczną, odnoszącą się do nabytej wiedzy, oraz pamięć krótkotrwałą — zarówno werbalną, co przydaje się w zapamiętywaniu rozmów, jak i wzrokową, przydatną w utrwalaniu informacji wizualnych. Wspierana jest także pamięć długotrwała, która pozwala na trwałe zapamiętywanie danych.
Dodatkowo karty ćwiczą umiejętność koncentracji, umożliwiając skierowanie uwagi na jeden, wybrany bodziec, a także zdolność przerzutności uwagi pomiędzy różnymi bodźcami. Zróżnicowanie zadań terapeutycznych w różnych modalnościach i typach procesów poznawczych — czy to werbalno-słuchowych, wzrokowych, językowych, rysunkowych czy geometrycznych — ma na celu utrzymanie wysokiej motywacji do podejmowania wyzwań.
Te karty pracy są dedykowane szerokiej grupie odbiorców, w tym dzieciom od 10 roku życia, oraz osobom dorosłym we wczesnej, średniej i późnej fazie życia, jak również seniorom. Mogą być używane w ramach terapii neuropsychologicznej albo jako narzędzie do samodzielnej pracy, ewentualnie z pomocą rodziny. Są też odpowiednie dla osób nieposiadających zaburzeń poznawczych oraz dla tych z łagodnymi zaburzeniami funkcji poznawczych (MCI) czy łagodnym stopniem otępienia.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Praca z kartami ćwiczeń obejmuje szereg zadań, które odnoszą się do codziennych wymagań oraz sytuacji życiowych, skupiając się na usprawnianiu różnych funkcji poznawczych. Zadania te pomagają w rozwoju funkcji wykonawczych, co ułatwia, między innymi, planowanie dnia, monitorowanie obowiązków oraz realizację zadań według określonej kolejności, takich jak przygotowanie planów posiłków czy budżetu miesięcznego. Karty te wspierają kontrolę niepożądanych reakcji oraz przekształcanie zachowań, gdy te nie przynoszą oczekiwanych rezultatów. Podkreśla się również rolę elastyczności poznawczej oraz funkcji językowych.
Ćwiczenia związane z pamięcią skupiają się na różnych jej aspektach. Angażują pamięć semantyczną, odnoszącą się do nabytej wiedzy, oraz pamięć krótkotrwałą — zarówno werbalną, co przydaje się w zapamiętywaniu rozmów, jak i wzrokową, przydatną w utrwalaniu informacji wizualnych. Wspierana jest także pamięć długotrwała, która pozwala na trwałe zapamiętywanie danych.
Dodatkowo karty ćwiczą umiejętność koncentracji, umożliwiając skierowanie uwagi na jeden, wybrany bodziec, a także zdolność przerzutności uwagi pomiędzy różnymi bodźcami. Zróżnicowanie zadań terapeutycznych w różnych modalnościach i typach procesów poznawczych — czy to werbalno-słuchowych, wzrokowych, językowych, rysunkowych czy geometrycznych — ma na celu utrzymanie wysokiej motywacji do podejmowania wyzwań.
Te karty pracy są dedykowane szerokiej grupie odbiorców, w tym dzieciom od 10 roku życia, oraz osobom dorosłym we wczesnej, średniej i późnej fazie życia, jak również seniorom. Mogą być używane w ramach terapii neuropsychologicznej albo jako narzędzie do samodzielnej pracy, ewentualnie z pomocą rodziny. Są też odpowiednie dla osób nieposiadających zaburzeń poznawczych oraz dla tych z łagodnymi zaburzeniami funkcji poznawczych (MCI) czy łagodnym stopniem otępienia.
