InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Kodowanie dla ucznia (7-8 lat) to bogato ilustrowana książka wprowadzająca uczniów młodszych klas podstawowych w świat kodowania bez użycia komputera. Zawiera zabawy z sekwencjami i algorytmami oraz ćwiczenia na wyznaczanie tras i tworzenie kodu. Zadania z kodami oparte są na literach, liczbach i symbolach, aby rozwijać myślenie abstrakcyjne, poszerzać zasób słownictwa oraz utrwalać umiejętności matematyczne u dzieci.
Łamigłówki stanowią również świetne wprowadzenie w podstawy robotyki i informatyki. Zostały tak przygotowane, aby nauka programowania kojarzyła się z ciekawym wyzwaniem - zgodnie z ideą STEM.
STEM to nowe podejście do nauki zachęcające do rozwiązywania problemów metodą prób i poprawek, łącząc przy tym wiedzę z różnych dziedzin, takich jak: nauki ścisłe, nowoczesne technologie, inżynieria oraz matematyka.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Kodowanie dla ucznia (7-8 lat) to bogato ilustrowana książka wprowadzająca uczniów młodszych klas podstawowych w świat kodowania bez użycia komputera. Zawiera zabawy z sekwencjami i algorytmami oraz ćwiczenia na wyznaczanie tras i tworzenie kodu. Zadania z kodami oparte są na literach, liczbach i symbolach, aby rozwijać myślenie abstrakcyjne, poszerzać zasób słownictwa oraz utrwalać umiejętności matematyczne u dzieci.
Łamigłówki stanowią również świetne wprowadzenie w podstawy robotyki i informatyki. Zostały tak przygotowane, aby nauka programowania kojarzyła się z ciekawym wyzwaniem - zgodnie z ideą STEM.
STEM to nowe podejście do nauki zachęcające do rozwiązywania problemów metodą prób i poprawek, łącząc przy tym wiedzę z różnych dziedzin, takich jak: nauki ścisłe, nowoczesne technologie, inżynieria oraz matematyka.