Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Kampania Wyborcza Strategia Sukcesu Sergiusz Trzeciak
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Przewodnik ten stanowi kompendium praktycznej wiedzy dotyczącej prowadzenia kampanii wyborczej. Adresowany jest do kandydatów startujących w wyborach parlamentarnych i samorządowych wszystkich szczebli, członków sztabów wyborczych i wolontariuszy. Przydatny jest również dla osób ubiegających się o wybieralne funkcje w organach państwowych, związkach i samorządach zawodowych, organizacjach społecznych i politycznych oraz dla wszystkich zainteresowanych problematyką wyborczą.Z książki dowiesz się jak: budować strategię kampanii, planować kampanię, organizować zespół, organizować biuro wyborcze, finansować kampanię wyborczą, przygotowywać materiały wyborcze, zadbać o wizerunek kandydata, przeprowadzić kampanię bezpośrednią, prowadzić kampanię pośrednią - medialną, przeprowadzić kampanię ukierunkowaną, przeprowadzić kampanię negatywną, etycznie prowadzić kampanię.
Zysk i S-ka, ISBN: 978-83-7298-821-8, 145x205, 230 s., oprawa miękka
Kampania Wyborcza Strategia Sukcesu Sergiusz Trzeciak
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Przewodnik ten stanowi kompendium praktycznej wiedzy dotyczącej prowadzenia kampanii wyborczej. Adresowany jest do kandydatów startujących w wyborach parlamentarnych i samorządowych wszystkich szczebli, członków sztabów wyborczych i wolontariuszy. Przydatny jest również dla osób ubiegających się o wybieralne funkcje w organach państwowych, związkach i samorządach zawodowych, organizacjach społecznych i politycznych oraz dla wszystkich zainteresowanych problematyką wyborczą.Z książki dowiesz się jak: budować strategię kampanii, planować kampanię, organizować zespół, organizować biuro wyborcze, finansować kampanię wyborczą, przygotowywać materiały wyborcze, zadbać o wizerunek kandydata, przeprowadzić kampanię bezpośrednią, prowadzić kampanię pośrednią - medialną, przeprowadzić kampanię ukierunkowaną, przeprowadzić kampanię negatywną, etycznie prowadzić kampanię.
Zysk i S-ka, ISBN: 978-83-7298-821-8, 145x205, 230 s., oprawa miękka
Kampania Wyborcza Strategia Sukcesu Sergiusz Trzeciak