Książka - Języki gropowieści. Studia o różnojęzyczności gier cyfrowych

DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Języki gropowieści. Studia o różnojęzyczności gier cyfrowych

Języki gropowieści. Studia o różnojęzyczności gier cyfrowych

DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Książka autorstwa Tomasza Z. Majkowskiego stanowi jedno z nielicznych polskich opracowań, które poświęcają uwagę istotnemu fenomenowi współczesnej kultury popularnej, jakim są gry wideo. Jest to cenna lektura, która działa zarówno jako przewodnik po niezwykle rozbudowanym świecie interaktywnej rozrywki, jak i jako dogłębna analiza kulturowa. Książka łączy w sobie przystępność dla nowicjuszy z głębią informacji odpowiednią dla zaawansowanych odbiorców. Gry wideo, jako zaawansowana technologia i element dynamicznego przemysłu kulturowego, przyciągają coraz większe rzesze graczy z różnych pokoleń, a Majkowski poświęca szczególną uwagę ich centralnej formie, którą określa mianem "gropowieści". W tych formach interaktywnej rozrywki, aspekty gry walczą o uwagę z narracją, która tworzy wizję świata pełną ideowych napięć i historii poszukiwania miejsca w rzeczywistości.

Tomasz Z. Majkowski bada genezę "gropowieści", ukazując ich korzenie w kulturze ludowej oraz rozwój tych form na przestrzeni ostatnich dwudziestu pięciu lat. Analizuje ich charakterystyczne cechy przy pomocy teorii autorstwa Michaiła Bachtina, dotyczących różnojęzyczności, dialogowości i polifonii. Praca Majkowskiego jest kreatywną interpretacją oraz świeżym spojrzeniem na złożoność tych fascynujących dzieł cyberkultury, co sprawia, że może stać się inspirującą lekturą dla każdego, kto pragnie zrozumieć zawiłości tej szybko rozwijającej się dziedziny.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

brak

nowa

brak

jak nowa

1

82.66 zł

dobry

ok
Cena rynkowa: BRAK
  • normalne ślady użytkowania wynikające z kartkowania podczas czytania
  • brak większych uszkodzeń lub zagięć

Wysyłka w ciągu 24h + czas dostawy

brak

widoczne ślady używania

Dostępna ilość 1

Uwaga została 1 szt.

Posiadamy 1 szt.

Dostępna ilość

39.90

82.66

Książka autorstwa Tomasza Z. Majkowskiego stanowi jedno z nielicznych polskich opracowań, które poświęcają uwagę istotnemu fenomenowi współczesnej kultury popularnej, jakim są gry wideo. Jest to cenna lektura, która działa zarówno jako przewodnik po niezwykle rozbudowanym świecie interaktywnej rozrywki, jak i jako dogłębna analiza kulturowa. Książka łączy w sobie przystępność dla nowicjuszy z głębią informacji odpowiednią dla zaawansowanych odbiorców. Gry wideo, jako zaawansowana technologia i element dynamicznego przemysłu kulturowego, przyciągają coraz większe rzesze graczy z różnych pokoleń, a Majkowski poświęca szczególną uwagę ich centralnej formie, którą określa mianem "gropowieści". W tych formach interaktywnej rozrywki, aspekty gry walczą o uwagę z narracją, która tworzy wizję świata pełną ideowych napięć i historii poszukiwania miejsca w rzeczywistości.

Tomasz Z. Majkowski bada genezę "gropowieści", ukazując ich korzenie w kulturze ludowej oraz rozwój tych form na przestrzeni ostatnich dwudziestu pięciu lat. Analizuje ich charakterystyczne cechy przy pomocy teorii autorstwa Michaiła Bachtina, dotyczących różnojęzyczności, dialogowości i polifonii. Praca Majkowskiego jest kreatywną interpretacją oraz świeżym spojrzeniem na złożoność tych fascynujących dzieł cyberkultury, co sprawia, że może stać się inspirującą lekturą dla każdego, kto pragnie zrozumieć zawiłości tej szybko rozwijającej się dziedziny.

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: 82.66 zł

Okładka: Miękka

Ilość stron: 346

Rok wydania: 2019

Rozmiar: 155 x 235 mm

ID: 9788323346524

Inne książki tych autorów

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki: Pozostałe książki

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

InPost Paczkomaty 24/7

InPost Paczkomaty 24/7

13.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

ORLEN Paczka

ORLEN Paczka

11.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

9.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

NAJTAŃSZA FORMA DOSTAWY

DPD Pickup Punkt Odbioru

DPD Pickup Punkt Odbioru

11.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Kurier GLS

Kurier GLS

14.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Kurier DPD

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Kurier InPost

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Pocztex Kurier

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Odbiór osobisty (Dębica)

Odbiór osobisty (Dębica)

3.00 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info