Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Języka angielski zawodowy. Technik hotelarstwa. Technik organizacji turystyki
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Zeszyt ćwiczeń został stworzony z myślą o uczniach przygotowujących się do pracy jako technik hotelarstwa i technik organizacji turystyki, którzy chcą opanować język angielski zawodowo. Skupia się na terminologii przydatnej w biurach podróży, hotelach oraz ośrodkach wypoczynkowych, a także zwrotach kluczowych dla prowadzenia rozmów telefonicznych, obsługi gości oraz uczestnictwa w delegacjach zagranicznych. Zawiera również materiały pomocne w procesie rekrutacyjnym i negocjacjach w języku angielskim. Ćwiczenia rozdzielono na 16 sekcji, które obejmują tematy takie jak praca w biurze podróży, organizacja wydarzeń, dokumentacja hotelarska i turystyczna, marketing, transport turystyczny, komunikacja biznesowa, usługi rekreacyjne w hotelach, oraz rozwój umiejętności interpersonalnych. Dodatkowe działy dotyczą rozmów telefonicznych, prowadzenia negocjacji, szukania pracy sezonowej, a także elementów związanych z BHP. Proces nauki wspierają self-checki po czterech jednostkach, nagrania z kodami QR, słowniczek kluczowych zwrotów do każdego działu, test sprawdzający postępy oraz słownik angielsko-polski z międzynarodowym alfabetem fonetycznym. Ze względu na charakter publikacji jako zeszytu ćwiczeń, klucze odpowiedzi są dostępne wyłącznie dla nauczycieli.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Zeszyt ćwiczeń został stworzony z myślą o uczniach przygotowujących się do pracy jako technik hotelarstwa i technik organizacji turystyki, którzy chcą opanować język angielski zawodowo. Skupia się na terminologii przydatnej w biurach podróży, hotelach oraz ośrodkach wypoczynkowych, a także zwrotach kluczowych dla prowadzenia rozmów telefonicznych, obsługi gości oraz uczestnictwa w delegacjach zagranicznych. Zawiera również materiały pomocne w procesie rekrutacyjnym i negocjacjach w języku angielskim. Ćwiczenia rozdzielono na 16 sekcji, które obejmują tematy takie jak praca w biurze podróży, organizacja wydarzeń, dokumentacja hotelarska i turystyczna, marketing, transport turystyczny, komunikacja biznesowa, usługi rekreacyjne w hotelach, oraz rozwój umiejętności interpersonalnych. Dodatkowe działy dotyczą rozmów telefonicznych, prowadzenia negocjacji, szukania pracy sezonowej, a także elementów związanych z BHP. Proces nauki wspierają self-checki po czterech jednostkach, nagrania z kodami QR, słowniczek kluczowych zwrotów do każdego działu, test sprawdzający postępy oraz słownik angielsko-polski z międzynarodowym alfabetem fonetycznym. Ze względu na charakter publikacji jako zeszytu ćwiczeń, klucze odpowiedzi są dostępne wyłącznie dla nauczycieli.
