Książka - Jakość usług medycznych. Instrumenty i modele

DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Jakość usług medycznych. Instrumenty i modele

Jakość usług medycznych. Instrumenty i modele

DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Monografia ta zgłębia możliwości, jakie niesie za sobą wdrożenie oraz stosowanie specyficznych narzędzi i modeli zarządzania jakością w sektorze usług medycznych. Inspiracją do jej powstania były doświadczenia zdobyte w trakcie prac grupy roboczej działającej przy Urzędzie Marszałkowskim Województwa Pomorskiego. Grupa ta opracowywała wieloletni program doskonalenia jakości dla jednostek prowadzących działalność leczniczą w ramach Regionalnego Programu Strategicznego "Zdrowie dla Pomorzan". Ponadto, autorzy byli zaangażowani w organizację oraz współprowadzenie serii seminariów i konferencji w Gdańsku, realizowanych w ramach HQ Forum (Healthcare Quality Forum), które promowały nowoczesne podejścia do zarządzania jakością w opiece zdrowotnej.

W książce przedstawiono takie tematy, jak kluczowa rola oraz znaczenie jakości i bezpieczeństwa w usługach medycznych. Omówiono różnorodne koncepcje zarządzania jakością, w tym Total Quality Management (TQM), Kaizen, Lean Management oraz Six Sigma. Zaprezentowano także narzędzia i metody zarządzania jakością, zarówno te ogólne, jak i specyficzne, takie jak metoda HFMEA czy MedCARVER+Shock. Dodatkowo zwrócono uwagę na kluczowe modele doskonałości oraz na znaczenie inicjatyw takich jak benchmarking, dobre praktyki czy samoocena. Ta monografia stanowi cenne źródło wiedzy dla wszystkich zainteresowanych nowoczesnym zarządzaniem jakością w sektorze medycznym.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

3

91.22 zł

nowa

ok
Cena rynkowa: BRAK
  • nowa książka

Wysyłka w ciągu 48h + czas dostawy

1

23.94 zł

jak nowa

ok
Taniej o 62.10 złCena rynkowa: 86.04 zł
  • niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania
  • książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji

Wysyłka w ciągu 24h + czas dostawy

brak

dobry

brak

widoczne ślady używania

Dostępna ilość 1

Uwaga została 1 szt.

Posiadamy 1 szt.

Dostępna ilość

86.04

23.94

Monografia ta zgłębia możliwości, jakie niesie za sobą wdrożenie oraz stosowanie specyficznych narzędzi i modeli zarządzania jakością w sektorze usług medycznych. Inspiracją do jej powstania były doświadczenia zdobyte w trakcie prac grupy roboczej działającej przy Urzędzie Marszałkowskim Województwa Pomorskiego. Grupa ta opracowywała wieloletni program doskonalenia jakości dla jednostek prowadzących działalność leczniczą w ramach Regionalnego Programu Strategicznego "Zdrowie dla Pomorzan". Ponadto, autorzy byli zaangażowani w organizację oraz współprowadzenie serii seminariów i konferencji w Gdańsku, realizowanych w ramach HQ Forum (Healthcare Quality Forum), które promowały nowoczesne podejścia do zarządzania jakością w opiece zdrowotnej.

W książce przedstawiono takie tematy, jak kluczowa rola oraz znaczenie jakości i bezpieczeństwa w usługach medycznych. Omówiono różnorodne koncepcje zarządzania jakością, w tym Total Quality Management (TQM), Kaizen, Lean Management oraz Six Sigma. Zaprezentowano także narzędzia i metody zarządzania jakością, zarówno te ogólne, jak i specyficzne, takie jak metoda HFMEA czy MedCARVER+Shock. Dodatkowo zwrócono uwagę na kluczowe modele doskonałości oraz na znaczenie inicjatyw takich jak benchmarking, dobre praktyki czy samoocena. Ta monografia stanowi cenne źródło wiedzy dla wszystkich zainteresowanych nowoczesnym zarządzaniem jakością w sektorze medycznym.

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: 23.94 zł

Okładka: Miękka

Ilość stron: 304

Rok wydania: 2021

Rozmiar: 165 x 235 mm

ID: 9788381025294

Inne książki tych autorów

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki: Pozostałe książki

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

InPost Paczkomaty 24/7

InPost Paczkomaty 24/7

13.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

ORLEN Paczka

ORLEN Paczka

11.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

9.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

NAJTAŃSZA FORMA DOSTAWY

DPD Pickup Punkt Odbioru

DPD Pickup Punkt Odbioru

11.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Kurier GLS

Kurier GLS

14.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Kurier DPD

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Kurier InPost

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Pocztex Kurier

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Odbiór osobisty (Dębica)

Odbiór osobisty (Dębica)

3.00 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info