Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Jakość projektów informatycznych. Rozwój i testowanie oprogramowania
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Zarządzaj jakością projektu od narodzin po końcowe testy! Koncepcja jakości co musisz wiedzieć, zanim zaczniesz pilnować poziomu Twoich produktów. Zarządzanie jakością (oprogramowania) ustaw procesy, zasady i standardy. Testowanie znaczenie ostatniego etapu pracy z projektem. Zapewnianie wysokiej jakości oprogramowania to niełatwe zadanie. Osiągniesz ją, jeśli będziesz przestrzegać wysokich standardów procesu wytwarzania i dopilnujesz, by każdy problem został rozwiązany do końca. Jednak zadziwiająco wielu producentów nie traktuje poważnie sygnałów o błędach. Ujawniają się one dopiero podczas testowania, czyli na etapie, gdy już niewiele można zrobić. Ta książka podpowie Ci, jak już na pierwszych etapach tworzenia kodu wykrywać i rozwiązywać pojawiające się problemy. Popraw efektywność swojej pracy już dziś! Karolina Zmitrowicz zebrała najistotniejsze koncepcje z dziedziny zarządzania jakością oprogramowania i uzupełniła je o własne doświadczenia. Znajdziesz tu omówienie podstaw testowania oraz pomoc w organizacji i planowaniu pracy. Nauczysz się tworzyć jakość, a nie tylko ją sprawdzać. Poznasz przydatne metody weryfikacji i walidacji, podstawy tworzenia dokumentacji wyników i narzędzia Lean Software Development. Dzięki zawartym w książce wskazówkom udoskonalisz swoje produkty, zoptymalizujesz proces ich wytwarzania i powiększysz grono zachwyconych klientów. Definicja jakości i znaczenie jakości w projektach informatycznych. Zarządzanie procesowe, jakością i przez jakość. Zasady Deminga i koła jakości. Zarządzanie jakością oprogramowania. Manifest jakości i standardy. Planowanie procesu zapewnienia jakości. Weryfikacja i walidacja, metryki. Anomalie charakterystyka i sposób obsługi. Podstawy testowania, organizacja i techniki testów. Metryki związane z testowaniem i dokumentacja testów. Wsparcie narzędziowe i standardy w testowaniu. Doskonalenie procesów organizacyjnych i procesu testowego. Lean Software development (LSD). Dbaj o jakość pamiętaj, że stać Cię na więcej!
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Zarządzaj jakością projektu od narodzin po końcowe testy! Koncepcja jakości co musisz wiedzieć, zanim zaczniesz pilnować poziomu Twoich produktów. Zarządzanie jakością (oprogramowania) ustaw procesy, zasady i standardy. Testowanie znaczenie ostatniego etapu pracy z projektem. Zapewnianie wysokiej jakości oprogramowania to niełatwe zadanie. Osiągniesz ją, jeśli będziesz przestrzegać wysokich standardów procesu wytwarzania i dopilnujesz, by każdy problem został rozwiązany do końca. Jednak zadziwiająco wielu producentów nie traktuje poważnie sygnałów o błędach. Ujawniają się one dopiero podczas testowania, czyli na etapie, gdy już niewiele można zrobić. Ta książka podpowie Ci, jak już na pierwszych etapach tworzenia kodu wykrywać i rozwiązywać pojawiające się problemy. Popraw efektywność swojej pracy już dziś! Karolina Zmitrowicz zebrała najistotniejsze koncepcje z dziedziny zarządzania jakością oprogramowania i uzupełniła je o własne doświadczenia. Znajdziesz tu omówienie podstaw testowania oraz pomoc w organizacji i planowaniu pracy. Nauczysz się tworzyć jakość, a nie tylko ją sprawdzać. Poznasz przydatne metody weryfikacji i walidacji, podstawy tworzenia dokumentacji wyników i narzędzia Lean Software Development. Dzięki zawartym w książce wskazówkom udoskonalisz swoje produkty, zoptymalizujesz proces ich wytwarzania i powiększysz grono zachwyconych klientów. Definicja jakości i znaczenie jakości w projektach informatycznych. Zarządzanie procesowe, jakością i przez jakość. Zasady Deminga i koła jakości. Zarządzanie jakością oprogramowania. Manifest jakości i standardy. Planowanie procesu zapewnienia jakości. Weryfikacja i walidacja, metryki. Anomalie charakterystyka i sposób obsługi. Podstawy testowania, organizacja i techniki testów. Metryki związane z testowaniem i dokumentacja testów. Wsparcie narzędziowe i standardy w testowaniu. Doskonalenie procesów organizacyjnych i procesu testowego. Lean Software development (LSD). Dbaj o jakość pamiętaj, że stać Cię na więcej!