InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Lektura książki […] dostarcza emocji przy studiowaniu literatury naukowej rzadko doznawanych: zaskakuje odbiorcę, zawłaszcza go, zmusza do zrewidowania (często przyjętych nieświadomie) schematów myślowych, czyni pasjonującym opis zmagań „wołającego na puszczy” z powszechnymi nawykami postrzegania edukacji jako tresury szkolnej, jakże często – wbrew deklarowanym przez reformatorów ideom demokracji – służącej interesom nowej inżynierii dusz. […] Z dramatycznie skomponowanego materiału wyłania się obraz walki o społeczną tożsamość; choć bowiem bezpośrednio rzecz dotyczy przeszło dwudziestoletnich zmagań wszystkich zainteresowanych (dzieci, nauczycieli, rodziców) z różnorakimi ministerialnymi wariantami reformy szkolnej, zgromadzony w pracy zbiór esejów, felietonów, rozpraw, wywiadów, recenzji ujawnia pośrednio kondycję mentalną narodu przechodzącego z bólem proces dojrzewania do wolności. W oparciu o przedstawioną analizę stanu naszego szkolnictwa postawić można diagnozę stanu świadomości nas samych jako społeczeństwa.
Z recenzji prof. Ewy Łubieniewskiej
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Lektura książki […] dostarcza emocji przy studiowaniu literatury naukowej rzadko doznawanych: zaskakuje odbiorcę, zawłaszcza go, zmusza do zrewidowania (często przyjętych nieświadomie) schematów myślowych, czyni pasjonującym opis zmagań „wołającego na puszczy” z powszechnymi nawykami postrzegania edukacji jako tresury szkolnej, jakże często – wbrew deklarowanym przez reformatorów ideom demokracji – służącej interesom nowej inżynierii dusz. […] Z dramatycznie skomponowanego materiału wyłania się obraz walki o społeczną tożsamość; choć bowiem bezpośrednio rzecz dotyczy przeszło dwudziestoletnich zmagań wszystkich zainteresowanych (dzieci, nauczycieli, rodziców) z różnorakimi ministerialnymi wariantami reformy szkolnej, zgromadzony w pracy zbiór esejów, felietonów, rozpraw, wywiadów, recenzji ujawnia pośrednio kondycję mentalną narodu przechodzącego z bólem proces dojrzewania do wolności. W oparciu o przedstawioną analizę stanu naszego szkolnictwa postawić można diagnozę stanu świadomości nas samych jako społeczeństwa.
Z recenzji prof. Ewy Łubieniewskiej