Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Jak pracować zdalnie i nie zwariować
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka ta zrodziła się w marcu 2020 roku, kiedy to pandemia koronawirusa spowodowała wprowadzenie lockdownu, zmuszając nas do przebywania w domach na niespotykaną skalę. W tym okresie zaczęliśmy pracować zdalnie, korzystając z technologii, takich jak telefony i laptopy z dostępem do Internetu. Wielu z nas oczekiwało, że praca z domu przyniesie większą swobodę, umożliwiając lepsze zarządzanie czasem i zadaniami. Liczyliśmy, że działanie w domowym zaciszu zwiększy naszą efektywność. Dla niektórych te przewidywania się spełniły, jednak inni odkryli, że mimo chęci korzystania z home office, nie potrafią w pełni wykorzystać jego potencjału. To do nich przede wszystkim skierowany jest ten poradnik.
Autorzy skupiają się na wyzwaniach związanych zarówno z otoczeniem, jak i wewnętrznymi przeszkodami, które wiążą się z pracą w trybie home office. Podkreślają psychologiczne aspekty zmiany sposobu wykonywania pracy zawodowej. Książka zaczyna się od poruszania najbardziej podstawowych kwestii, takich jak organizacja przestrzeni pracy wolnej od rozpraszaczy. Znajdziesz w niej wskazówki, jak ustalić nowe zasady funkcjonowania w domu, oddzielając życie zawodowe od prywatnego. Poruszane są również czynniki, które mogą obniżać efektywność pracy zdalnej, oraz sposoby dbania o zdrowie psychiczne i fizyczne w nowej rzeczywistości. Oprócz tego, książka oferuje praktyczne porady dotyczące skutecznej pracy, w tym metody ustalania priorytetów i ich utrzymywania w trakcie realizacji zadań, a także wskazówki dotyczące prostego planowania zadań.
Celem autorów jest, aby praca zdalna przestała kojarzyć się z chaosem i stała się narzędziem prowadzącym do sukcesu zawodowego, niezależnie od okoliczności.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka ta zrodziła się w marcu 2020 roku, kiedy to pandemia koronawirusa spowodowała wprowadzenie lockdownu, zmuszając nas do przebywania w domach na niespotykaną skalę. W tym okresie zaczęliśmy pracować zdalnie, korzystając z technologii, takich jak telefony i laptopy z dostępem do Internetu. Wielu z nas oczekiwało, że praca z domu przyniesie większą swobodę, umożliwiając lepsze zarządzanie czasem i zadaniami. Liczyliśmy, że działanie w domowym zaciszu zwiększy naszą efektywność. Dla niektórych te przewidywania się spełniły, jednak inni odkryli, że mimo chęci korzystania z home office, nie potrafią w pełni wykorzystać jego potencjału. To do nich przede wszystkim skierowany jest ten poradnik.
Autorzy skupiają się na wyzwaniach związanych zarówno z otoczeniem, jak i wewnętrznymi przeszkodami, które wiążą się z pracą w trybie home office. Podkreślają psychologiczne aspekty zmiany sposobu wykonywania pracy zawodowej. Książka zaczyna się od poruszania najbardziej podstawowych kwestii, takich jak organizacja przestrzeni pracy wolnej od rozpraszaczy. Znajdziesz w niej wskazówki, jak ustalić nowe zasady funkcjonowania w domu, oddzielając życie zawodowe od prywatnego. Poruszane są również czynniki, które mogą obniżać efektywność pracy zdalnej, oraz sposoby dbania o zdrowie psychiczne i fizyczne w nowej rzeczywistości. Oprócz tego, książka oferuje praktyczne porady dotyczące skutecznej pracy, w tym metody ustalania priorytetów i ich utrzymywania w trakcie realizacji zadań, a także wskazówki dotyczące prostego planowania zadań.
Celem autorów jest, aby praca zdalna przestała kojarzyć się z chaosem i stała się narzędziem prowadzącym do sukcesu zawodowego, niezależnie od okoliczności.
