Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Jak pisać i redagować? Poradnik redaktora
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka „Jak pisać i redagować” pojawiła się w nowym, drugim wydaniu, które zostało rozszerzone i wzbogacone o świeże przykłady i wzorce tekstów użytkowych. Podzielona jest na dwie kluczowe części, które kompleksowo omawiają tematykę pisania i edytowania tekstów.
Pierwsza część, zatytułowana „Poradnik redaktora. Zasady opracowania edytorsko-typograficznego tekstów w języku polskim”, to szczegółowe źródło wiedzy na temat edytorstwa i typografii. Autorzy podkreślają, że opanowanie wiedzy z tej dziedziny jest niezbędne do przygotowania poprawnych publikacji. Wiedza ta, kiedyś zarezerwowana wyłącznie dla profesjonalistów z branży wydawniczej, teraz jest dostępna dla szerszego grona odbiorców dzięki tej publikacji. Opracowanie to systematyzuje normy edytorskie potrzebne do właściwej redakcji tekstów.
Druga część, „Wzory tekstów użytkowych”, dostarcza przykładów oraz opisów struktury aż 55 rodzajów tekstów użytkowych, które są powszechne we współczesnym języku polskim. Autorzy zadbali o aktualizację treści w tym wydaniu, uwzględniając gatunki tekstów, które zyskały na popularności w ostatnich latach. Zawarto m.in. przykłady korespondencji internetowej i komunikacji w mediach społecznościowych, a także nowe wzory takie jak list motywacyjny, scenariusz rozmowy kwalifikacyjnej czy komunikaty na poczcie głosowej. Publikacja zawiera także przykłady postów w mediach społecznościowych, wątków na forum oraz opinii konsumenckich, co czyni ją użytecznym narzędziem dla osób piszących różnego rodzaju teksty we współczesnym środowisku.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka „Jak pisać i redagować” pojawiła się w nowym, drugim wydaniu, które zostało rozszerzone i wzbogacone o świeże przykłady i wzorce tekstów użytkowych. Podzielona jest na dwie kluczowe części, które kompleksowo omawiają tematykę pisania i edytowania tekstów.
Pierwsza część, zatytułowana „Poradnik redaktora. Zasady opracowania edytorsko-typograficznego tekstów w języku polskim”, to szczegółowe źródło wiedzy na temat edytorstwa i typografii. Autorzy podkreślają, że opanowanie wiedzy z tej dziedziny jest niezbędne do przygotowania poprawnych publikacji. Wiedza ta, kiedyś zarezerwowana wyłącznie dla profesjonalistów z branży wydawniczej, teraz jest dostępna dla szerszego grona odbiorców dzięki tej publikacji. Opracowanie to systematyzuje normy edytorskie potrzebne do właściwej redakcji tekstów.
Druga część, „Wzory tekstów użytkowych”, dostarcza przykładów oraz opisów struktury aż 55 rodzajów tekstów użytkowych, które są powszechne we współczesnym języku polskim. Autorzy zadbali o aktualizację treści w tym wydaniu, uwzględniając gatunki tekstów, które zyskały na popularności w ostatnich latach. Zawarto m.in. przykłady korespondencji internetowej i komunikacji w mediach społecznościowych, a także nowe wzory takie jak list motywacyjny, scenariusz rozmowy kwalifikacyjnej czy komunikaty na poczcie głosowej. Publikacja zawiera także przykłady postów w mediach społecznościowych, wątków na forum oraz opinii konsumenckich, co czyni ją użytecznym narzędziem dla osób piszących różnego rodzaju teksty we współczesnym środowisku.
