Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Ja i Moja Szkoła na nowo. Podręcznik. Klasa 1. Część 1
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Cykl podręczników „Ja i Moja Szkoła na nowo” został zaprojektowany tak, aby w pełni odpowiadać nowej podstawie programowej MEN, dostosowując się do aktualnych wymagań edukacyjnych. Zawarte w nim treści pozwalają na kompleksowe poznawanie świata, co sprzyja wszechstronnemu rozwojowi uczniów. Program stworzony jest na bazie współczesnej wiedzy psychologicznej, pedagogicznej i metodycznej, co zapewnia, że nauczanie jest nie tylko teoretyczne, ale i praktyczne, angażując uczniów do samodzielnego zdobywania doświadczeń.
Inspiracja teorią inteligencji wielorakich Howarda Gardnera jest fundamentem tego cyklu. Teoria ta umożliwia rozpoznanie i rozwijanie unikalnych talentów każdego ucznia, prowadząc ich do odkrywania własnych możliwości i szans na sukces. Podkreśla, że każde dziecko może osiągnąć sukces na swój sposób, a kluczowym elementem tego procesu jest współpraca z nauczycielami i rodzicami.
Plan pracy z podręcznikiem przewiduje trzy tygodnie nauki w ciągu miesiąca. Czwarty tydzień przeznaczany jest na różnorodne aktywności takie jak analiza lektur, przeprowadzanie sprawdzianów, organizowanie wycieczek oraz uroczystości szkolnych. Materiał obejmuje edukację w obszarach społeczno-polonistycznym, przyrodniczym, matematycznym oraz muzyczno-plastycznym, co wspiera rozwój uczniów w różnych aspektach wiedzy i umiejętności.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Cykl podręczników „Ja i Moja Szkoła na nowo” został zaprojektowany tak, aby w pełni odpowiadać nowej podstawie programowej MEN, dostosowując się do aktualnych wymagań edukacyjnych. Zawarte w nim treści pozwalają na kompleksowe poznawanie świata, co sprzyja wszechstronnemu rozwojowi uczniów. Program stworzony jest na bazie współczesnej wiedzy psychologicznej, pedagogicznej i metodycznej, co zapewnia, że nauczanie jest nie tylko teoretyczne, ale i praktyczne, angażując uczniów do samodzielnego zdobywania doświadczeń.
Inspiracja teorią inteligencji wielorakich Howarda Gardnera jest fundamentem tego cyklu. Teoria ta umożliwia rozpoznanie i rozwijanie unikalnych talentów każdego ucznia, prowadząc ich do odkrywania własnych możliwości i szans na sukces. Podkreśla, że każde dziecko może osiągnąć sukces na swój sposób, a kluczowym elementem tego procesu jest współpraca z nauczycielami i rodzicami.
Plan pracy z podręcznikiem przewiduje trzy tygodnie nauki w ciągu miesiąca. Czwarty tydzień przeznaczany jest na różnorodne aktywności takie jak analiza lektur, przeprowadzanie sprawdzianów, organizowanie wycieczek oraz uroczystości szkolnych. Materiał obejmuje edukację w obszarach społeczno-polonistycznym, przyrodniczym, matematycznym oraz muzyczno-plastycznym, co wspiera rozwój uczniów w różnych aspektach wiedzy i umiejętności.
