Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
J. polski. Program zajęć edu. polonistycznej...
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Program zajęć edukacji polonistycznej dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi zawiera ramowy i szczegółowy program zajęć edukacji polonistycznej dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
Program jest przeznaczony dla nauczycieli uczących:
- dzieci z wychowania przedszkolnego,
- uczniów z trudnościami w mówieniu, pisaniu, czytaniu oraz opanowaniu zasad ortograficznych i gramatycznych,
- uczniów objętych zajęciami indywidualnymi w zakresie przedmiotów sprawiających trudności edukacyjne, tj. edukacji polonistycznej,
- uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim oraz z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym,
- uczniów uczęszczających na zajęcia korekcyjno-kompensacyjne,
- uczniów z deficytami rozwojowymi w zakresie percepcji wzrokowej, słuchowej.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Program zajęć edukacji polonistycznej dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi zawiera ramowy i szczegółowy program zajęć edukacji polonistycznej dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
Program jest przeznaczony dla nauczycieli uczących:
- dzieci z wychowania przedszkolnego,
- uczniów z trudnościami w mówieniu, pisaniu, czytaniu oraz opanowaniu zasad ortograficznych i gramatycznych,
- uczniów objętych zajęciami indywidualnymi w zakresie przedmiotów sprawiających trudności edukacyjne, tj. edukacji polonistycznej,
- uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim oraz z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym,
- uczniów uczęszczających na zajęcia korekcyjno-kompensacyjne,
- uczniów z deficytami rozwojowymi w zakresie percepcji wzrokowej, słuchowej.