Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Informatyka to podstawa Liceum zakres podstawowy
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Podręcznik do zajęć z informatyki w zakresie podstawowym przygotowuje wszystkich uczniów do korzystania z możliwości współczesnej technologii komputerowej i internetowej. Znajomość tej technologii może się przydać podczas rozwiązywania problemów i podczas realizacji projektów w różnych obszarach zastosowań i aktywności, nie tylko informatycznych.
Podręcznik ma nietypową budowę i układ treści. Porusza zagadnienia informatyczne przewidziane przez program nauczania (podstawę programową), ale nie omawia ich wprost na kolejnych lekcjach. Wybrano natomiast pewną liczbę różnorodnych projektów, których realizacja jest okazją do poznania zagadnień programowych i nabycia związanych z nimi umiejętności oraz poszerzenia wiedzy z zakresu informatyki i jej zastosowań.
Projekty proponowane w podręczniku można wykonać zarówno indywidualnie, jak i zespołowo.
Z pewnością zainteresuje uczniów ich tematyka, m.in.:
- wybór własnego e-podręcznika
- budowanie witryny internetowej
- tworzenie e-portfolio
- zakładanie albumu zdjęć w internecie
- tworzenie graficznej prezentacji funkcji
- analiza wyników zawodów sportowych
Uzupełnieniem treści podręcznika są zasoby elektroniczne zgromadzone na platformie edukacyjnej WSiPnet.pl.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Podręcznik do zajęć z informatyki w zakresie podstawowym przygotowuje wszystkich uczniów do korzystania z możliwości współczesnej technologii komputerowej i internetowej. Znajomość tej technologii może się przydać podczas rozwiązywania problemów i podczas realizacji projektów w różnych obszarach zastosowań i aktywności, nie tylko informatycznych.
Podręcznik ma nietypową budowę i układ treści. Porusza zagadnienia informatyczne przewidziane przez program nauczania (podstawę programową), ale nie omawia ich wprost na kolejnych lekcjach. Wybrano natomiast pewną liczbę różnorodnych projektów, których realizacja jest okazją do poznania zagadnień programowych i nabycia związanych z nimi umiejętności oraz poszerzenia wiedzy z zakresu informatyki i jej zastosowań.
Projekty proponowane w podręczniku można wykonać zarówno indywidualnie, jak i zespołowo.
Z pewnością zainteresuje uczniów ich tematyka, m.in.:
- wybór własnego e-podręcznika
- budowanie witryny internetowej
- tworzenie e-portfolio
- zakładanie albumu zdjęć w internecie
- tworzenie graficznej prezentacji funkcji
- analiza wyników zawodów sportowych
Uzupełnieniem treści podręcznika są zasoby elektroniczne zgromadzone na platformie edukacyjnej WSiPnet.pl.