Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Informatyka SP 4 Lubię to! neon Podr.2023
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Nowa edycja 2023-2025
Podręcznik Lubię to! dla klasy czwartej wprowadza uczniów w świat komputerów, internetu oraz narzędzi do pracy zdalnej, uczy tworzenia ilustracji w programie graficznym, edytowania tekstów oraz pokazuje, jak tworzyć proste gry komputerowe. Zapewnia komfort pracy nauczyciela i ucznia zarówno w szkole, jak i w domu dzięki systemowi NEON.
Uczy programowania w środowisku wizualnymz wykorzystaniem Scratcha 3.0.
Ułatwia naukę nowych pojęć i umiejętności dzięki licznym zrzutom ekranowym oraz podpowiedziom i komentarzom zawartym w ramkach z pinezką.
Zachęca do poszerzania wiedzy, czemu służą ciekawostki i zadania Dla zainteresowanych.
Rozwija umiejętność pracy w grupie poprzez propozycje zadań projektowych.
Pozwala na osiągnięcie synergii w nauczaniu dzięki połączeniu tradycyjnego podręcznika z NEONbookiem podręcznika, zawierającym niemal 200 różnorodnych zasobów, które ułatwią zrozumienie i zapamiętanie, uporządkują wiedzę, umożliwią naukę poprzez ćwiczenie.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Nowa edycja 2023-2025
Podręcznik Lubię to! dla klasy czwartej wprowadza uczniów w świat komputerów, internetu oraz narzędzi do pracy zdalnej, uczy tworzenia ilustracji w programie graficznym, edytowania tekstów oraz pokazuje, jak tworzyć proste gry komputerowe. Zapewnia komfort pracy nauczyciela i ucznia zarówno w szkole, jak i w domu dzięki systemowi NEON.
Uczy programowania w środowisku wizualnymz wykorzystaniem Scratcha 3.0.
Ułatwia naukę nowych pojęć i umiejętności dzięki licznym zrzutom ekranowym oraz podpowiedziom i komentarzom zawartym w ramkach z pinezką.
Zachęca do poszerzania wiedzy, czemu służą ciekawostki i zadania Dla zainteresowanych.
Rozwija umiejętność pracy w grupie poprzez propozycje zadań projektowych.
Pozwala na osiągnięcie synergii w nauczaniu dzięki połączeniu tradycyjnego podręcznika z NEONbookiem podręcznika, zawierającym niemal 200 różnorodnych zasobów, które ułatwią zrozumienie i zapamiętanie, uporządkują wiedzę, umożliwią naukę poprzez ćwiczenie.