Książka - Informatyka. Podręcznik. Klasa 7. Szkoła podstawowa

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Podręcznik dla klasy 7 prezentuje podejście problemowe, które jest zgodne z podstawą programową i zostało sprawdzone w praktyce. Świetnie motywuje uczniów do samodzielnego myślenia oraz rozwija kluczowe umiejętności. Nowa edycja uwzględnia aktualizacje w zakresie wykorzystywanych aplikacji oraz informacji w nim zawartych.

Składa się z pięciu głównych działów: lekcje z komputerem i internetem, lekcje z grami, lekcje z algorytmami, lekcje z edytorem tekstu i lekcje z multimediami. Każdy z tych działów kładzie duży nacisk na odkrywanie rozwiązań samodzielnie oraz na integrację informatyki z innymi przedmiotami, co czyni proces nauki bardziej efektywnym. Dzięki temu podejściu uczniowie nieustannie doskonalą swoje umiejętności w sposób zintegrowany.

Programowanie w podręczniku odbywa się w środowiskach wizualnych, takich jak Scratch 3.0 i Blockly. Uczniowie rozwijają swoją wiedzę w zakresie architektury komputerów, metod reprezentacji danych (system dwójkowy i szesnastkowy) oraz funkcjonowania sieci. Dodatkowo, mają możliwość rozwijania kompetencji w obszarach takich jak praca w chmurze, pisanie algorytmów przy użyciu języka naturalnego, tworzenie schematów i pseudokodu. Uczniowie mogą także realizować projekty gier i algorytmów w środowiskach wizualnych, opracowywać zaawansowane prezentacje i projekty multimedialne, a także pracować z dokumentami tekstowymi o wielu stronach.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Podręcznik dla klasy 7 prezentuje podejście problemowe, które jest zgodne z podstawą programową i zostało sprawdzone w praktyce. Świetnie motywuje uczniów do samodzielnego myślenia oraz rozwija kluczowe umiejętności. Nowa edycja uwzględnia aktualizacje w zakresie wykorzystywanych aplikacji oraz informacji w nim zawartych.

Składa się z pięciu głównych działów: lekcje z komputerem i internetem, lekcje z grami, lekcje z algorytmami, lekcje z edytorem tekstu i lekcje z multimediami. Każdy z tych działów kładzie duży nacisk na odkrywanie rozwiązań samodzielnie oraz na integrację informatyki z innymi przedmiotami, co czyni proces nauki bardziej efektywnym. Dzięki temu podejściu uczniowie nieustannie doskonalą swoje umiejętności w sposób zintegrowany.

Programowanie w podręczniku odbywa się w środowiskach wizualnych, takich jak Scratch 3.0 i Blockly. Uczniowie rozwijają swoją wiedzę w zakresie architektury komputerów, metod reprezentacji danych (system dwójkowy i szesnastkowy) oraz funkcjonowania sieci. Dodatkowo, mają możliwość rozwijania kompetencji w obszarach takich jak praca w chmurze, pisanie algorytmów przy użyciu języka naturalnego, tworzenie schematów i pseudokodu. Uczniowie mogą także realizować projekty gier i algorytmów w środowiskach wizualnych, opracowywać zaawansowane prezentacje i projekty multimedialne, a także pracować z dokumentami tekstowymi o wielu stronach.

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: - zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 184
Rok wydania: 2020
Rozmiar: 1 × 2 mm
ID: 9788302189623

Inne książki tych autorów

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Automaty i Punkty Odbioru

9.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info