Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Informatyka. Podręcznik. Klasa 7. Szkoła podstawowa
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Podręcznik dla klasy 7 prezentuje podejście problemowe, które jest zgodne z podstawą programową i zostało sprawdzone w praktyce. Świetnie motywuje uczniów do samodzielnego myślenia oraz rozwija kluczowe umiejętności. Nowa edycja uwzględnia aktualizacje w zakresie wykorzystywanych aplikacji oraz informacji w nim zawartych.
Składa się z pięciu głównych działów: lekcje z komputerem i internetem, lekcje z grami, lekcje z algorytmami, lekcje z edytorem tekstu i lekcje z multimediami. Każdy z tych działów kładzie duży nacisk na odkrywanie rozwiązań samodzielnie oraz na integrację informatyki z innymi przedmiotami, co czyni proces nauki bardziej efektywnym. Dzięki temu podejściu uczniowie nieustannie doskonalą swoje umiejętności w sposób zintegrowany.
Programowanie w podręczniku odbywa się w środowiskach wizualnych, takich jak Scratch 3.0 i Blockly. Uczniowie rozwijają swoją wiedzę w zakresie architektury komputerów, metod reprezentacji danych (system dwójkowy i szesnastkowy) oraz funkcjonowania sieci. Dodatkowo, mają możliwość rozwijania kompetencji w obszarach takich jak praca w chmurze, pisanie algorytmów przy użyciu języka naturalnego, tworzenie schematów i pseudokodu. Uczniowie mogą także realizować projekty gier i algorytmów w środowiskach wizualnych, opracowywać zaawansowane prezentacje i projekty multimedialne, a także pracować z dokumentami tekstowymi o wielu stronach.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Podręcznik dla klasy 7 prezentuje podejście problemowe, które jest zgodne z podstawą programową i zostało sprawdzone w praktyce. Świetnie motywuje uczniów do samodzielnego myślenia oraz rozwija kluczowe umiejętności. Nowa edycja uwzględnia aktualizacje w zakresie wykorzystywanych aplikacji oraz informacji w nim zawartych.
Składa się z pięciu głównych działów: lekcje z komputerem i internetem, lekcje z grami, lekcje z algorytmami, lekcje z edytorem tekstu i lekcje z multimediami. Każdy z tych działów kładzie duży nacisk na odkrywanie rozwiązań samodzielnie oraz na integrację informatyki z innymi przedmiotami, co czyni proces nauki bardziej efektywnym. Dzięki temu podejściu uczniowie nieustannie doskonalą swoje umiejętności w sposób zintegrowany.
Programowanie w podręczniku odbywa się w środowiskach wizualnych, takich jak Scratch 3.0 i Blockly. Uczniowie rozwijają swoją wiedzę w zakresie architektury komputerów, metod reprezentacji danych (system dwójkowy i szesnastkowy) oraz funkcjonowania sieci. Dodatkowo, mają możliwość rozwijania kompetencji w obszarach takich jak praca w chmurze, pisanie algorytmów przy użyciu języka naturalnego, tworzenie schematów i pseudokodu. Uczniowie mogą także realizować projekty gier i algorytmów w środowiskach wizualnych, opracowywać zaawansowane prezentacje i projekty multimedialne, a także pracować z dokumentami tekstowymi o wielu stronach.
