Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
HTML5. Tworzenie gier
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Nowe możliwości oferowane przez HTML są naprawdę inspirujące, umożliwiając tworzenie nie tylko pięknych witryn internetowych, ale także zaawansowanych aplikacji i gier. HTML świetnie spełnia swoją rolę w tym zakresie, razem z takimi technologiami jak WebGL, JavaScript i CSS3, dając szerokie pole do popisu w obszarze projektowania. Jeśli poszukujesz nowej ścieżki rozwoju, ta książka może stać się idealnym punktem wyjścia do tworzenia własnej gry!
„HTML5. Tworzenie gier” to przewodnik, który zamienia twoje umiejętności z obszaru projektowania stron internetowych na zdolności konieczne do kreowania gier komputerowych. Czy jesteś projektantem stron internetowych poszukującym nowych wyzwań, twórcą aplikacji Flash szukającym najnowszych technologii, czy też masz inne ambicje, znajdziesz tutaj przydatne wskazówki. Odkryjesz, jak znane ci narzędzia mogą pomóc w transformacji od klasycznych stron do angażujących gier, jednocześnie poznając fundamenty ich budowy oraz zrozumienie specyfiki urządzeń mobilnych.
Podczas lektury będziesz miał okazję zgłębić poszczególne etapy tworzenia nowej aplikacji, nauczysz się stosować wielowątkowe rozwiązania dzięki Web Workers oraz tworzyć efektowne grafiki przy użyciu elementu canvas. Książka zawiera także omówienie programowania ruchu postaci, efektów dźwiękowych, a także złożoności grafiki 3D i lokalnego przechowywania danych w przeglądarce. To zwięzłe, lecz wszechstronne spojrzenie na tworzenie gier w HTML5 pomoże ci osiągnąć zamierzone cele, pod warunkiem że dołożysz szczyptę zaangażowania i twórczej energii!
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Nowe możliwości oferowane przez HTML są naprawdę inspirujące, umożliwiając tworzenie nie tylko pięknych witryn internetowych, ale także zaawansowanych aplikacji i gier. HTML świetnie spełnia swoją rolę w tym zakresie, razem z takimi technologiami jak WebGL, JavaScript i CSS3, dając szerokie pole do popisu w obszarze projektowania. Jeśli poszukujesz nowej ścieżki rozwoju, ta książka może stać się idealnym punktem wyjścia do tworzenia własnej gry!
„HTML5. Tworzenie gier” to przewodnik, który zamienia twoje umiejętności z obszaru projektowania stron internetowych na zdolności konieczne do kreowania gier komputerowych. Czy jesteś projektantem stron internetowych poszukującym nowych wyzwań, twórcą aplikacji Flash szukającym najnowszych technologii, czy też masz inne ambicje, znajdziesz tutaj przydatne wskazówki. Odkryjesz, jak znane ci narzędzia mogą pomóc w transformacji od klasycznych stron do angażujących gier, jednocześnie poznając fundamenty ich budowy oraz zrozumienie specyfiki urządzeń mobilnych.
Podczas lektury będziesz miał okazję zgłębić poszczególne etapy tworzenia nowej aplikacji, nauczysz się stosować wielowątkowe rozwiązania dzięki Web Workers oraz tworzyć efektowne grafiki przy użyciu elementu canvas. Książka zawiera także omówienie programowania ruchu postaci, efektów dźwiękowych, a także złożoności grafiki 3D i lokalnego przechowywania danych w przeglądarce. To zwięzłe, lecz wszechstronne spojrzenie na tworzenie gier w HTML5 pomoże ci osiągnąć zamierzone cele, pod warunkiem że dołożysz szczyptę zaangażowania i twórczej energii!
