Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Historyjki piosenkowo-obrazkowe + CD (komplet)
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Publikacja składa się z 21 historyjek obrazkowych oraz płyty CD z piosenkami, do których historyjki te stanowią ilustrację. W skład każdej historyjki wchodzą trzy obrazki przedstawiające kolejne zdarzenia lub sytuacje, o których mówią słowa piosenki. Wykorzystane są tu utwory pochodzące z trzech publikacji wydanych przez Wydawnictwa Harmonia: Podróż malowana piosenką , Bajdobrzenie na szkolnej scenie, Inscenizacje najpiękniejszych baśni oraz Metoda Dobrego Startu. Od piosenki do literki - część 1 . Muzykę do wszystkich piosenek napisał Andrzej Filar, a słowa Małgorzata Barańska.Historyjki przeznaczone są przede wszystkim dla dzieci w wieku przedszkolnym, jednak mogą służyć również dzieciom z najmłodszych klas szkoły podstawowej. Mogą być pomocą dydaktyczną podczas zajęć prowadzonych przez nauczyciela z całą grupą lub do zajęć korekcyjno-kompensacyjnych czy rewalidacyjnych prowadzonych przez nauczyciela terapeutę z jednym dzieckiem lub z grupą kilkuosobową. Dzieci mogą korzystać z tej nietypowej, interesującej pomocy również w domu, pracując z rodzicami, a po pewnym czasie nawet samodzielnie.
Praca z historyjkami może przebiegać w różny sposób - dziecko najpierw może słuchać piosenki, a potem układać obrazki; może ułożyć obrazki, a słuchając piosenki, sprawdzić, czy dobrze wykonało zadanie; może również obie czynności wykonywać jednocześnie. Następnie powinno również opowiedzieć całą historyjkę oraz nauczyć się śpiewać utwór.Historyjki wpływają więc na wiele sfer rozwoju dziecka:- rozwijają myślenie logiczne i umiejętność dostrzegania związków przyczynowo-skutkowych,- uczą uważnego słuchania,- kształcą funkcje językowe,- rozwijają koncentrację uwagi oraz umiejętność interpretowania treści przedstawionej na obrazkach,- uczą wiązania treści wyrażonych słownie z ilustracjami,- ćwiczą umiejętność wypowiadania się, opowiadania i wzbogacają słownictwo,- uczą zapamiętywania tekstu oraz śpiewania.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Publikacja składa się z 21 historyjek obrazkowych oraz płyty CD z piosenkami, do których historyjki te stanowią ilustrację. W skład każdej historyjki wchodzą trzy obrazki przedstawiające kolejne zdarzenia lub sytuacje, o których mówią słowa piosenki. Wykorzystane są tu utwory pochodzące z trzech publikacji wydanych przez Wydawnictwa Harmonia: Podróż malowana piosenką , Bajdobrzenie na szkolnej scenie, Inscenizacje najpiękniejszych baśni oraz Metoda Dobrego Startu. Od piosenki do literki - część 1 . Muzykę do wszystkich piosenek napisał Andrzej Filar, a słowa Małgorzata Barańska.Historyjki przeznaczone są przede wszystkim dla dzieci w wieku przedszkolnym, jednak mogą służyć również dzieciom z najmłodszych klas szkoły podstawowej. Mogą być pomocą dydaktyczną podczas zajęć prowadzonych przez nauczyciela z całą grupą lub do zajęć korekcyjno-kompensacyjnych czy rewalidacyjnych prowadzonych przez nauczyciela terapeutę z jednym dzieckiem lub z grupą kilkuosobową. Dzieci mogą korzystać z tej nietypowej, interesującej pomocy również w domu, pracując z rodzicami, a po pewnym czasie nawet samodzielnie.
Praca z historyjkami może przebiegać w różny sposób - dziecko najpierw może słuchać piosenki, a potem układać obrazki; może ułożyć obrazki, a słuchając piosenki, sprawdzić, czy dobrze wykonało zadanie; może również obie czynności wykonywać jednocześnie. Następnie powinno również opowiedzieć całą historyjkę oraz nauczyć się śpiewać utwór.Historyjki wpływają więc na wiele sfer rozwoju dziecka:- rozwijają myślenie logiczne i umiejętność dostrzegania związków przyczynowo-skutkowych,- uczą uważnego słuchania,- kształcą funkcje językowe,- rozwijają koncentrację uwagi oraz umiejętność interpretowania treści przedstawionej na obrazkach,- uczą wiązania treści wyrażonych słownie z ilustracjami,- ćwiczą umiejętność wypowiadania się, opowiadania i wzbogacają słownictwo,- uczą zapamiętywania tekstu oraz śpiewania.