Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
HIPNOTYCZNY TELEMARKETING
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Czytanie tego e-booka to Twoja szansa na osiągnięcie wyników, o jakich wielu może tylko śnić. Dzięki moim doświadczeniom zawodowym i wieloletniej praktyce, popartej certyfikatem "Praktyk sztuki NLP", zgłębisz tajniki optymalizacji kosztów i zwiększenia sprzedaży. Dowiesz się, jak trafnie identyfikować potencjalnych klientów zainteresowanych Twoją ofertą, a także prezentować korzyści, które oferujesz. Znajdziesz tu wskazówki, jak rozwijać niezbędne umiejętności, doskonalić scenariusze rozmów oraz efektywnie stosować zdobytą wiedzę w praktyce. Zastanawiasz się, jak skutecznie wykorzystać informacje zawarte w tej książce? Od czego powinieneś zacząć? Który aspekt jest kluczem do Twojego sukcesu? Niezależnie od poziomu Twojego doświadczenia i wiedzy, niektóre fragmenty mogą być Ci już znane. Rozumiem, że każdy z nas wychodzi z innego punktu startowego i zmierza do innych celów. Dlatego zachęcam do wyboru tych elementów, które najlepiej odpowiadają Twojej sytuacji i zastosowania ich w codziennej pracy. Kilka lat temu sam zmagałem się z pytaniami podobnymi do Twoich, a osiągane wyniki często bywały rozczarowujące i stresujące. Jednak właśnie te doświadczenia skłoniły mnie do stworzenia tego praktycznego poradnika, którym teraz chcę się z Tobą podzielić. Zawartość e-booka obejmuje kilka kluczowych rozdziałów. W części pierwszej znajdziesz bogactwo praktycznych przykładów rozmów, które można natychmiast zastosować w pracy, aby zwiększyć swoją efektywność. Część druga koncentruje się na wzbudzaniu motywacji i planowaniu działań, umożliwiających maksymalizację efektywności. Część czwarta skupi się na rozwijaniu kluczowych umiejętności niezbędnych w Twoim zawodzie. Każda z tych części stanowi istotny krok na drodze do profesjonalnego rozwoju i sukcesu.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Czytanie tego e-booka to Twoja szansa na osiągnięcie wyników, o jakich wielu może tylko śnić. Dzięki moim doświadczeniom zawodowym i wieloletniej praktyce, popartej certyfikatem "Praktyk sztuki NLP", zgłębisz tajniki optymalizacji kosztów i zwiększenia sprzedaży. Dowiesz się, jak trafnie identyfikować potencjalnych klientów zainteresowanych Twoją ofertą, a także prezentować korzyści, które oferujesz. Znajdziesz tu wskazówki, jak rozwijać niezbędne umiejętności, doskonalić scenariusze rozmów oraz efektywnie stosować zdobytą wiedzę w praktyce. Zastanawiasz się, jak skutecznie wykorzystać informacje zawarte w tej książce? Od czego powinieneś zacząć? Który aspekt jest kluczem do Twojego sukcesu? Niezależnie od poziomu Twojego doświadczenia i wiedzy, niektóre fragmenty mogą być Ci już znane. Rozumiem, że każdy z nas wychodzi z innego punktu startowego i zmierza do innych celów. Dlatego zachęcam do wyboru tych elementów, które najlepiej odpowiadają Twojej sytuacji i zastosowania ich w codziennej pracy. Kilka lat temu sam zmagałem się z pytaniami podobnymi do Twoich, a osiągane wyniki często bywały rozczarowujące i stresujące. Jednak właśnie te doświadczenia skłoniły mnie do stworzenia tego praktycznego poradnika, którym teraz chcę się z Tobą podzielić. Zawartość e-booka obejmuje kilka kluczowych rozdziałów. W części pierwszej znajdziesz bogactwo praktycznych przykładów rozmów, które można natychmiast zastosować w pracy, aby zwiększyć swoją efektywność. Część druga koncentruje się na wzbudzaniu motywacji i planowaniu działań, umożliwiających maksymalizację efektywności. Część czwarta skupi się na rozwijaniu kluczowych umiejętności niezbędnych w Twoim zawodzie. Każda z tych części stanowi istotny krok na drodze do profesjonalnego rozwoju i sukcesu.
