Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Grobowa cisza, żałobny zgiełk
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Yoko Ogawa, znana z „Ukochanego równania profesora”, jest jedną z czołowych pisarek Japonii, umiejętnie łącząc ciepłe, rodzinne historie z pełnymi emocji narracjami o tęsknocie, zazdrości i śmierci. Jej książka „Grobowa cisza, żałobny zgiełk” to zbiór trzynastu powiązanych opowieści, które wciągają czytelnika w fascynujący, a czasem niepokojący świat, z którego trudno się wyrwać. Opowieści zaczynają się niewinnie, od idyllicznego dnia i tortu truskawkowego, ale szybko przenoszą nas w mroczniejsze rejony — do warsztatu kaletnika szyjącego torbę na ludzkie serce, w ogródek, gdzie marchewki przybierają kształty ludzkich dłoni, czy do muzeum poświęconego torturom.
Ta powieść szkatułkowa zaprasza czytelnika do coraz głębszej eksploracji misternie skonstruowanych historii, które, choć przerażające, zachwycają swoim pięknem. Każdy, kto zdecyduje się uchylić wieczko tej niezwykłej literackiej skrzyni, odkryje w niej kunszt i niepowtarzalny talent autorki, który sprawia, że trudno oderwać się od lektury.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Yoko Ogawa, znana z „Ukochanego równania profesora”, jest jedną z czołowych pisarek Japonii, umiejętnie łącząc ciepłe, rodzinne historie z pełnymi emocji narracjami o tęsknocie, zazdrości i śmierci. Jej książka „Grobowa cisza, żałobny zgiełk” to zbiór trzynastu powiązanych opowieści, które wciągają czytelnika w fascynujący, a czasem niepokojący świat, z którego trudno się wyrwać. Opowieści zaczynają się niewinnie, od idyllicznego dnia i tortu truskawkowego, ale szybko przenoszą nas w mroczniejsze rejony — do warsztatu kaletnika szyjącego torbę na ludzkie serce, w ogródek, gdzie marchewki przybierają kształty ludzkich dłoni, czy do muzeum poświęconego torturom.
Ta powieść szkatułkowa zaprasza czytelnika do coraz głębszej eksploracji misternie skonstruowanych historii, które, choć przerażające, zachwycają swoim pięknem. Każdy, kto zdecyduje się uchylić wieczko tej niezwykłej literackiej skrzyni, odkryje w niej kunszt i niepowtarzalny talent autorki, który sprawia, że trudno oderwać się od lektury.
