Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Gotowi do Startu Program Edukacji i Wychowania dla Dzieci i Młodzieży z Niepełnosprawnością Intelektualną w Stopniu Umiarkowanym
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Program ten został opracowany zgodnie z wytycznymi zawartymi w podstawie programowej określonej przez Rozporządzenie Ministerstwa Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 23 grudnia 2008 roku. Jego konstrukcja wspiera wykorzystanie różnorodnych metod merytorycznych i dydaktycznych w procesie edukacji. Treści nauczania zaprojektowane są w sposób spiralny, co oznacza, że do poszczególnych działów wraca się w kolejnych etapach nauczania, stopniowo poszerzając zakres umiejętności i wiedzy, uwzględniając przy tym zasadę zwiększania poziomu trudności.
Program został zaprojektowany z myślą o jego elastycznym dopasowaniu do indywidualnych potrzeb uczniów. Zawiera on zadania dla szkół, cele rewalidacyjne oraz edukacyjne, a także procedury ich osiągania. Opracowane metody pracy i materiały edukacyjne bazują na podstawie programowej nauczania ogólnego dla uczniów z umiarkowaną i znaczną niepełnosprawnością intelektualną, koncentrując się na specyficznych potrzebach dzieci.
Całość programu podzielona jest na trzy kluczowe obszary:
1. "Ja z samym sobą" - skupiający się na umiejętności samoobsługi,
2. "Ja i otoczenie" - dotyczący procesu uspołecznienia,
3. "Ja w środowisku szkolnym" - rozwijający sprawność i umiejętności niezbędne w realiach szkolnych.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Program ten został opracowany zgodnie z wytycznymi zawartymi w podstawie programowej określonej przez Rozporządzenie Ministerstwa Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 23 grudnia 2008 roku. Jego konstrukcja wspiera wykorzystanie różnorodnych metod merytorycznych i dydaktycznych w procesie edukacji. Treści nauczania zaprojektowane są w sposób spiralny, co oznacza, że do poszczególnych działów wraca się w kolejnych etapach nauczania, stopniowo poszerzając zakres umiejętności i wiedzy, uwzględniając przy tym zasadę zwiększania poziomu trudności.
Program został zaprojektowany z myślą o jego elastycznym dopasowaniu do indywidualnych potrzeb uczniów. Zawiera on zadania dla szkół, cele rewalidacyjne oraz edukacyjne, a także procedury ich osiągania. Opracowane metody pracy i materiały edukacyjne bazują na podstawie programowej nauczania ogólnego dla uczniów z umiarkowaną i znaczną niepełnosprawnością intelektualną, koncentrując się na specyficznych potrzebach dzieci.
Całość programu podzielona jest na trzy kluczowe obszary:
1. "Ja z samym sobą" - skupiający się na umiejętności samoobsługi,
2. "Ja i otoczenie" - dotyczący procesu uspołecznienia,
3. "Ja w środowisku szkolnym" - rozwijający sprawność i umiejętności niezbędne w realiach szkolnych.
