Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Glottodydaktyka polonistyczna w obliczu... T.1
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Artykuły zawarte w publikacji prezentują różne poglądy na temat stanu i perspektyw polskiej glottodydaktyki, są też próbą znalezienia odpowiedzi na pytania dotyczące języka w aspekcie glottodydaktycznym i polonistycznym oraz nauczania języka polskiego jako obcego w perspektywie lingwistycznej i kulturowej. W publikacji przedstawiono ważne informacje dotyczące polonistyki zagranicznej w Pekinie, Seulu, Tokio, Lublanie, Budapeszcie, Bukareszcie. Nowe wyzwania, które stoją przed lektorami i słuchaczami wymagają przebudowania i unowocześnienia myślenia o współczesnym nauczaniu języka polskiego jako obcego. Autorzy poszukują odpowiedzi na pytania dotyczące zmian w glottodydaktyce, które są wynikiem dynamicznego rozwoju tej dyscypliny oraz efektem globalizacji kultury i integracji z Unią Europejską.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Artykuły zawarte w publikacji prezentują różne poglądy na temat stanu i perspektyw polskiej glottodydaktyki, są też próbą znalezienia odpowiedzi na pytania dotyczące języka w aspekcie glottodydaktycznym i polonistycznym oraz nauczania języka polskiego jako obcego w perspektywie lingwistycznej i kulturowej. W publikacji przedstawiono ważne informacje dotyczące polonistyki zagranicznej w Pekinie, Seulu, Tokio, Lublanie, Budapeszcie, Bukareszcie. Nowe wyzwania, które stoją przed lektorami i słuchaczami wymagają przebudowania i unowocześnienia myślenia o współczesnym nauczaniu języka polskiego jako obcego. Autorzy poszukują odpowiedzi na pytania dotyczące zmian w glottodydaktyce, które są wynikiem dynamicznego rozwoju tej dyscypliny oraz efektem globalizacji kultury i integracji z Unią Europejską.