Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Gdańsk jako miasto literatury
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka ukazuje sytuację pisarzy, wydawców i czytelników związanych z Gdańskiem. Struktura tej publikacji obejmuje trzy rozdziały, z których każdy poświęcony jest innemu aspektowi literackiego życia w mieście. Pierwszy rozdział skupia się na tożsamości autorów związanych z Gdańskiem, oferując wnikliwą analizę ich twórczości i wpływu. Drugi rozdział omawia kondycję miejscowych wydawnictw oraz wyzwania, przed którymi stoją, natomiast trzeci koncentruje się na postrzeganiu Gdańska jako miasta literatury.
Promocja książki i popularyzacja czytania to przedsięwzięcia wieloaspektowe, które nie mogą być powierzone jednej instytucji. Ważne jest tu zaangażowanie miasta, wsparcie naukowców i instytucji kultury, oraz entuzjastyczne działania nauczycieli, którzy rozwijają wśród uczniów pasję do literatury. Odważne inicjatywy wydawnicze, bezpieczne w podejmowaniu innowacyjnych projektów, oraz aktywność społeczna, taka jak działanie bibliotek społecznych, dyskusyjnych klubów książki czy wydarzenia w rodzaju Wielkiego Maratonu Czytelniczego, w którym uczestniczyło ponad 72 tysiące osób, są kluczowe. Dopiero takie zintegrowane działania mogą prowadzić do sukcesu w postaci rozwoju społeczności zjednoczonej wokół literatury.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka ukazuje sytuację pisarzy, wydawców i czytelników związanych z Gdańskiem. Struktura tej publikacji obejmuje trzy rozdziały, z których każdy poświęcony jest innemu aspektowi literackiego życia w mieście. Pierwszy rozdział skupia się na tożsamości autorów związanych z Gdańskiem, oferując wnikliwą analizę ich twórczości i wpływu. Drugi rozdział omawia kondycję miejscowych wydawnictw oraz wyzwania, przed którymi stoją, natomiast trzeci koncentruje się na postrzeganiu Gdańska jako miasta literatury.
Promocja książki i popularyzacja czytania to przedsięwzięcia wieloaspektowe, które nie mogą być powierzone jednej instytucji. Ważne jest tu zaangażowanie miasta, wsparcie naukowców i instytucji kultury, oraz entuzjastyczne działania nauczycieli, którzy rozwijają wśród uczniów pasję do literatury. Odważne inicjatywy wydawnicze, bezpieczne w podejmowaniu innowacyjnych projektów, oraz aktywność społeczna, taka jak działanie bibliotek społecznych, dyskusyjnych klubów książki czy wydarzenia w rodzaju Wielkiego Maratonu Czytelniczego, w którym uczestniczyło ponad 72 tysiące osób, są kluczowe. Dopiero takie zintegrowane działania mogą prowadzić do sukcesu w postaci rozwoju społeczności zjednoczonej wokół literatury.
