InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W publikacji podjęto próbę kompleksowej analizy fenomenu edukacji w trójwymiarowych światach wirtualnych, który w naukach o edukacji na świecie ma swoje miejsce od ponad 10 lat, natomiast w Polsce jest wciąż stosunkowo mało poznany. Książka traktuje o tzw. światach wirtualnych „na serio”, w odróżnieniu od światów-gier. Największym z nich obecnie jest Second Life, w którym działają setki instytucji edukacyjnych, a uniwersytety mają swoje wirtualne kampusy. W pierwszych rozdziałach wyjaśniono pojęcia m.in. wirtualności, cyberprzestrzeni, światów syntetycznych, immersji oraz odniesiono światy wirtualne do teorii uczenia się, a następnie zanalizowano różne znaczenia pojęcia funkcjonalności. W drugiej części zaprezentowano i zilustrowano wiele miejsc, głównie w Second Life, gdzie realizowane są projekty z wielu obszarów edukacji. W trzeciej części opisano autorski Pakiet Edukacyjny możliwy do zastosowania w światach wirtualnych przy nauce języka obcego oraz wyniki obszernych badań empirycznych dotyczących działania Pakietu Edukacyjnego w praktyce. Na końcu zamieszczono minisłownik światów wirtualnych oraz gotowe szablony użyte w Pakiecie – jako wzór metodyczny.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W publikacji podjęto próbę kompleksowej analizy fenomenu edukacji w trójwymiarowych światach wirtualnych, który w naukach o edukacji na świecie ma swoje miejsce od ponad 10 lat, natomiast w Polsce jest wciąż stosunkowo mało poznany. Książka traktuje o tzw. światach wirtualnych „na serio”, w odróżnieniu od światów-gier. Największym z nich obecnie jest Second Life, w którym działają setki instytucji edukacyjnych, a uniwersytety mają swoje wirtualne kampusy. W pierwszych rozdziałach wyjaśniono pojęcia m.in. wirtualności, cyberprzestrzeni, światów syntetycznych, immersji oraz odniesiono światy wirtualne do teorii uczenia się, a następnie zanalizowano różne znaczenia pojęcia funkcjonalności. W drugiej części zaprezentowano i zilustrowano wiele miejsc, głównie w Second Life, gdzie realizowane są projekty z wielu obszarów edukacji. W trzeciej części opisano autorski Pakiet Edukacyjny możliwy do zastosowania w światach wirtualnych przy nauce języka obcego oraz wyniki obszernych badań empirycznych dotyczących działania Pakietu Edukacyjnego w praktyce. Na końcu zamieszczono minisłownik światów wirtualnych oraz gotowe szablony użyte w Pakiecie – jako wzór metodyczny.