Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Fundraising. Pierwszy polski praktyczny podręcznik
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Znajdź swoje własne źródło inspiracji do efektywnego fundraisingu!
Organizacje pożytku publicznego w Polsce stają przed wieloma wyzwaniami. Muszą nieustannie udowadniać, że ich działania przynoszą rzeczywiste korzyści, a wszystkie zebrane środki od darczyńców są przeznaczane na określone cele statutowe. Ich praca często wymaga maksymalnego zaangażowania. Jednak nawet to czasami nie wystarcza, by przekonać ludzi do wsparcia ich misji i przekazania swojej ciężko zarobionej gotówki. Jak więc to osiągnąć?
Doświadczony fundraiser, który jest autorem tej książki, podzieli się swoją wiedzą, czego naprawdę oczekują darczyńcy. Oni chcą poprzez Twoje działania uczestniczyć w zmianie świata. Kluczowe jest, aby dostrzegli w Tobie autentyczność i pasję, która zbuduje między Wami osobistą więź. Chcesz dowiedzieć się więcej o skutecznym fundraisingu i znaleźć motywację do działania? Ta książka jest Twoim niezbędnym przewodnikiem i źródłem pomysłów! Z odwagą realizuj misję swojej organizacji, a z pewnością przyczynisz się do zmiany świata!
Darczyńca to priorytet numer jeden, dwa i trzy - zawsze stawiaj na relacje!
Maciej Gnyszka, z wykształcenia architekt i socjolog, to znana postać w świecie fundraisingu. Jest członkiem Polskiego Stowarzyszenia Fundraisingu, a także aktywnym fundraiserem, przedsiębiorcą i blogerem (www.maciejgnyszka.pl). W 2009 roku założył Gnyszka Fundraising Advisors, pierwszą w Polsce agencję fundraisingową, która od tego czasu zebrała prawie 5 000 000 zł dla organizacji non-profit. Z jego inicjatywy w 2010 roku powstały Towarzystwa Biznesowe, dynamiczna sieć klubów networkingowych. Od 2011 roku, wraz ze wspólnikiem, prowadzi agencję Pracownia Synergii, specjalizującą się nie tylko w kampaniach promocyjnych, ale także we wspieraniu przedsiębiorców w tworzeniu strategicznych sojuszy i pozyskiwaniu inwestorów.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Znajdź swoje własne źródło inspiracji do efektywnego fundraisingu!
Organizacje pożytku publicznego w Polsce stają przed wieloma wyzwaniami. Muszą nieustannie udowadniać, że ich działania przynoszą rzeczywiste korzyści, a wszystkie zebrane środki od darczyńców są przeznaczane na określone cele statutowe. Ich praca często wymaga maksymalnego zaangażowania. Jednak nawet to czasami nie wystarcza, by przekonać ludzi do wsparcia ich misji i przekazania swojej ciężko zarobionej gotówki. Jak więc to osiągnąć?
Doświadczony fundraiser, który jest autorem tej książki, podzieli się swoją wiedzą, czego naprawdę oczekują darczyńcy. Oni chcą poprzez Twoje działania uczestniczyć w zmianie świata. Kluczowe jest, aby dostrzegli w Tobie autentyczność i pasję, która zbuduje między Wami osobistą więź. Chcesz dowiedzieć się więcej o skutecznym fundraisingu i znaleźć motywację do działania? Ta książka jest Twoim niezbędnym przewodnikiem i źródłem pomysłów! Z odwagą realizuj misję swojej organizacji, a z pewnością przyczynisz się do zmiany świata!
Darczyńca to priorytet numer jeden, dwa i trzy - zawsze stawiaj na relacje!
Maciej Gnyszka, z wykształcenia architekt i socjolog, to znana postać w świecie fundraisingu. Jest członkiem Polskiego Stowarzyszenia Fundraisingu, a także aktywnym fundraiserem, przedsiębiorcą i blogerem (www.maciejgnyszka.pl). W 2009 roku założył Gnyszka Fundraising Advisors, pierwszą w Polsce agencję fundraisingową, która od tego czasu zebrała prawie 5 000 000 zł dla organizacji non-profit. Z jego inicjatywy w 2010 roku powstały Towarzystwa Biznesowe, dynamiczna sieć klubów networkingowych. Od 2011 roku, wraz ze wspólnikiem, prowadzi agencję Pracownia Synergii, specjalizującą się nie tylko w kampaniach promocyjnych, ale także we wspieraniu przedsiębiorców w tworzeniu strategicznych sojuszy i pozyskiwaniu inwestorów.
