Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
FUNDAMENTY SPRZEDAŻY JAK SKUTECZNIE OFEROWAĆ PRODUKTY INWESTYCYJNE
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Ten podręcznik stanowi cenne źródło wiedzy dla każdego uzdolnionego doradcy finansowego specjalizującego się w sprzedaży produktów inwestycyjnych. Dlaczego warto po niego sięgnąć? Przede wszystkim dlatego, że autor jest osobą podobną do Ciebie – posiada naturalny talent do sprzedaży. Jego bogate doświadczenie w branży zaowocowało znaczącymi sukcesami. Książka ta dostarczy Ci wyjątkowo skutecznych narzędzi sprzedażowych, w tym innowacyjnej metody 5 funkcjonalnych pytań. Dzięki niej nauczysz się, jak efektywnie oferować produkty inwestycyjne w zróżnicowanych warunkach rynkowych, nawet podczas znaczących spadków na giełdzie. Zyskasz również wiedzę, jak budować trwałe relacje z najcenniejszymi klientami, co jest kluczem do długofalowego sukcesu zawodowego.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Ten podręcznik stanowi cenne źródło wiedzy dla każdego uzdolnionego doradcy finansowego specjalizującego się w sprzedaży produktów inwestycyjnych. Dlaczego warto po niego sięgnąć? Przede wszystkim dlatego, że autor jest osobą podobną do Ciebie – posiada naturalny talent do sprzedaży. Jego bogate doświadczenie w branży zaowocowało znaczącymi sukcesami. Książka ta dostarczy Ci wyjątkowo skutecznych narzędzi sprzedażowych, w tym innowacyjnej metody 5 funkcjonalnych pytań. Dzięki niej nauczysz się, jak efektywnie oferować produkty inwestycyjne w zróżnicowanych warunkach rynkowych, nawet podczas znaczących spadków na giełdzie. Zyskasz również wiedzę, jak budować trwałe relacje z najcenniejszymi klientami, co jest kluczem do długofalowego sukcesu zawodowego.
