Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Filozof na scenie - Włodzimierz Herman
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Włodzimierz Herman stworzył niezwykłą książkę, która zagłębia się w twórczość duńskiego pisarza, filozofa i teologa, Sørena Kierkegaarda. Herman z powodzeniem przystosował filozoficzne dzieła Kierkegaarda do formy teatralnej, podkreślając ich estetyczną żywotność i nieokiełznany charakter. Dzięki synkretycznemu podejściu udało mu się połączyć koncepcje filozoficzne Kierkegaarda z unikalnym stylem dawnego wrocławskiego Teatru Kalambur, znanego z łączenia humoru z powagą oraz z zastosowania błyskotliwej gry słów. W efekcie książka ukazuje napięcie pomiędzy dwoma formami egzystencji: filozofa i aktora.
Dzieło zawiera również sztukę Hermana zatytułowaną „Kierkegaard, czyli z papierów jeszcze żyjącego. Kabaret literacko-filozoficzny”, która uzupełnia i wzbogaca całość esejów. Ważnym dodatkiem jest także obszerny wstęp autorstwa Jacka Aleksandra Prokopskiego pod tytułem „Kierkegaard, czyli wybór maski. Nie tylko estetyczno-satyryczny esej”, a także posłowie napisane przez Janusza Deglera pod tytułem „List do przyjaciela”.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Włodzimierz Herman stworzył niezwykłą książkę, która zagłębia się w twórczość duńskiego pisarza, filozofa i teologa, Sørena Kierkegaarda. Herman z powodzeniem przystosował filozoficzne dzieła Kierkegaarda do formy teatralnej, podkreślając ich estetyczną żywotność i nieokiełznany charakter. Dzięki synkretycznemu podejściu udało mu się połączyć koncepcje filozoficzne Kierkegaarda z unikalnym stylem dawnego wrocławskiego Teatru Kalambur, znanego z łączenia humoru z powagą oraz z zastosowania błyskotliwej gry słów. W efekcie książka ukazuje napięcie pomiędzy dwoma formami egzystencji: filozofa i aktora.
Dzieło zawiera również sztukę Hermana zatytułowaną „Kierkegaard, czyli z papierów jeszcze żyjącego. Kabaret literacko-filozoficzny”, która uzupełnia i wzbogaca całość esejów. Ważnym dodatkiem jest także obszerny wstęp autorstwa Jacka Aleksandra Prokopskiego pod tytułem „Kierkegaard, czyli wybór maski. Nie tylko estetyczno-satyryczny esej”, a także posłowie napisane przez Janusza Deglera pod tytułem „List do przyjaciela”.
