Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Ewaluacja w edukacji - teoria i praktyka
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Monografia zatytułowana "Ewaluacja w edukacji: teoria i praktyka" to publikacja, która zgłębia rozważania pedagogów, nauczycieli oraz specjalistów skupiających się na problematyce ewaluacji w swoich badaniach i opracowaniach. Temat ten jest złożony i trudny zarówno w ujęciu teoretycznym, jak i praktycznym, przynosząc również istotne konsekwencje psychologiczne. W szczególności praktyka nauczycielska często w niejednoznaczny sposób bada i wyjaśnia te kwestie, co znajduje odzwierciedlenie w artykułach zamieszczonych w tej monografii.
Książka jest skierowana do szerokiego grona nauczycieli i badaczy, którym zależy na jakości kształcenia i dobrostanie uczniów. Stanowi bogate źródło wiedzy teoretycznej i praktycznej dotyczącej ewaluacji w edukacji. Monografia ta może posłużyć jako inspiracja do głębszego zastanowienia się nad kwestiami związanymi z procesem ewaluacji oraz jej implementacją w systemie edukacyjnym.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Monografia zatytułowana "Ewaluacja w edukacji: teoria i praktyka" to publikacja, która zgłębia rozważania pedagogów, nauczycieli oraz specjalistów skupiających się na problematyce ewaluacji w swoich badaniach i opracowaniach. Temat ten jest złożony i trudny zarówno w ujęciu teoretycznym, jak i praktycznym, przynosząc również istotne konsekwencje psychologiczne. W szczególności praktyka nauczycielska często w niejednoznaczny sposób bada i wyjaśnia te kwestie, co znajduje odzwierciedlenie w artykułach zamieszczonych w tej monografii.
Książka jest skierowana do szerokiego grona nauczycieli i badaczy, którym zależy na jakości kształcenia i dobrostanie uczniów. Stanowi bogate źródło wiedzy teoretycznej i praktycznej dotyczącej ewaluacji w edukacji. Monografia ta może posłużyć jako inspiracja do głębszego zastanowienia się nad kwestiami związanymi z procesem ewaluacji oraz jej implementacją w systemie edukacyjnym.
