InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Escape Room, najnowsza powieść nagradzanego pisarza Christophera Edge'a, to ekscytująca przygoda, która zmusza czytelników do zastanowienia się nad tym, co byliby w stanie zrobić, aby uratować dzisiejszy świat. Kiedy dwunastoletnia Ami przybywa do The Escape, myśli, że to tylko gra, czyli pokój ucieczki z zagadkami i wyzwaniami do pokonania, zanim skończy się czas. Razem z kolegami z drużyny, do której należą Adjoa, Ibrahim, Oscar i Min, dowiadują się, że zostali wybrani aby uratować świat i muszą współpracować, aby znaleźć odpowiedź. Ale kiedy tylko zostają zamknięci w pierwszym pokoju, szybko zdają sobie sprawę, że to nie jest zwykła gra... Od przepastnej biblioteki kurzu po starożytny grobowiec Majów, opustoszałe centrum handlowe nękane przez wymarłe zwierzęta, po moduł dowodzenia statku kosmicznego zmierzającego na Marsa, niebezpieczeństwa wydają się nie mieć końca. Czy Ami i jej przyjaciele znajdą odpowiedź, zanim będzie za późno?
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Escape Room, najnowsza powieść nagradzanego pisarza Christophera Edge'a, to ekscytująca przygoda, która zmusza czytelników do zastanowienia się nad tym, co byliby w stanie zrobić, aby uratować dzisiejszy świat. Kiedy dwunastoletnia Ami przybywa do The Escape, myśli, że to tylko gra, czyli pokój ucieczki z zagadkami i wyzwaniami do pokonania, zanim skończy się czas. Razem z kolegami z drużyny, do której należą Adjoa, Ibrahim, Oscar i Min, dowiadują się, że zostali wybrani aby uratować świat i muszą współpracować, aby znaleźć odpowiedź. Ale kiedy tylko zostają zamknięci w pierwszym pokoju, szybko zdają sobie sprawę, że to nie jest zwykła gra... Od przepastnej biblioteki kurzu po starożytny grobowiec Majów, opustoszałe centrum handlowe nękane przez wymarłe zwierzęta, po moduł dowodzenia statku kosmicznego zmierzającego na Marsa, niebezpieczeństwa wydają się nie mieć końca. Czy Ami i jej przyjaciele znajdą odpowiedź, zanim będzie za późno?