Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Employee experience. Zarządzanie kapitałem...
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Pracownik (employee) od momentu podjęcia pracy w organizacji staje się częścią jej organizmu. Jednocześnie otwiera się dla niego świat nowych doznań, doświadczeń (experience). Od tego, jak ten świat subiektywnie postrzega, zależy czas i jakość jego relacji z organizacją. Ważne jest zatem nie tylko wycinkowe (typu candidate experience), ale też kompleksowe kształtowanie doświadczeń pracowników w ramach zarządzania kapitałem ludzkim. Chodzi o doświadczenia:
- sensoryczne,
- emocjonalne,
- intelektualne,
- behawioralne i
- społeczne,
a zatem o te same rodzaje modułów doświadczeń, które są też udziałem klientów, co nie powinno dziwić, zważywszy, że pracownicy to tzw. klienci wewnętrzni. Tego rodzaju prezentacja treści zarządzania najważniejszym kapitałem kapitałem ludzkim odpowiada obecnemu etapowi rozwoju rynku, a mianowicie rynkowi doznań. Czy oznacza ona zerwanie z dominującym w zarządzaniu kapitałem ludzkim neopozytywistyczno-funkcjonalistyczno-systemowym paradygmatem? Na to pytanie starano się w książce znaleźć odpowiedź. Adresowana jest ona jednak nie tylko do teoretyków, ale także do praktyków z obszaru human resources (zwłaszcza: do projektantów ds. doświadczeń pracowników) poszukujących sposobów na wykreowanie wartościowych związków z employees na miarę naszych czasów.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Pracownik (employee) od momentu podjęcia pracy w organizacji staje się częścią jej organizmu. Jednocześnie otwiera się dla niego świat nowych doznań, doświadczeń (experience). Od tego, jak ten świat subiektywnie postrzega, zależy czas i jakość jego relacji z organizacją. Ważne jest zatem nie tylko wycinkowe (typu candidate experience), ale też kompleksowe kształtowanie doświadczeń pracowników w ramach zarządzania kapitałem ludzkim. Chodzi o doświadczenia:
- sensoryczne,
- emocjonalne,
- intelektualne,
- behawioralne i
- społeczne,
a zatem o te same rodzaje modułów doświadczeń, które są też udziałem klientów, co nie powinno dziwić, zważywszy, że pracownicy to tzw. klienci wewnętrzni. Tego rodzaju prezentacja treści zarządzania najważniejszym kapitałem kapitałem ludzkim odpowiada obecnemu etapowi rozwoju rynku, a mianowicie rynkowi doznań. Czy oznacza ona zerwanie z dominującym w zarządzaniu kapitałem ludzkim neopozytywistyczno-funkcjonalistyczno-systemowym paradygmatem? Na to pytanie starano się w książce znaleźć odpowiedź. Adresowana jest ona jednak nie tylko do teoretyków, ale także do praktyków z obszaru human resources (zwłaszcza: do projektantów ds. doświadczeń pracowników) poszukujących sposobów na wykreowanie wartościowych związków z employees na miarę naszych czasów.
Szczegóły
Opinie
Inne książki tego autora
Książki z tej samej kategorii
Dostawa i płatność
Szczegóły
Cena: 65.72 zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 226
Rok wydania: 2022
Rozmiar: 176 x 250 mm
ID: 9788320824988
Autorzy: Anna Lipka, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Wydawnictwo: PWE, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Inne książki: Anna Lipka
54.72 zł
nowa
-
54.72 zł
nowa
Taniej o 5.28 zł 60.00 zł
21.47 zł
jak nowa
-
21.47 zł
jak nowa
Taniej o 43.43 zł 64.90 zł
65.72 zł
nowa
-
65.72 zł
nowa
73.05 zł
nowa
-
73.05 zł
nowa
Taniej o 6.86 zł 79.91 zł
73.05 zł
nowa
-
73.05 zł
nowa
Taniej o 6.86 zł 79.91 zł
63.90 zł
nowa
-
63.90 zł
nowa
Taniej o 6.00 zł 69.90 zł
45.71 zł
nowa
-
45.71 zł
nowa
Taniej o 4.28 zł 49.99 zł
Inne książki: Pozostałe książki
47.99 zł
jak nowa
-
47.99 zł
jak nowa
-
40.81 zł
dobry
-
31.94 zł
widoczne ślady używania
41.06 zł
nowa
-
18.55 zł
jak nowa
-
12.07 zł
widoczne ślady używania
-
41.06 zł
nowa
Taniej o 6.84 zł 47.90 zł
37.79 zł
nowa
-
14.67 zł
jak nowa
-
37.79 zł
nowa
Taniej o 12.11 zł 49.90 zł
133.41 zł
jak nowa
-
133.41 zł
jak nowa
39.84 zł
nowa
-
15.03 zł
jak nowa
-
39.84 zł
nowa
Taniej o 5.06 zł 44.90 zł
49.34 zł
nowa
-
25.12 zł
jak nowa
-
21.79 zł
dobry
-
49.34 zł
nowa
59.19 zł
dobry
-
59.19 zł
dobry
Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!
W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.
Dowiedz się więcejWartość nagród w tym miesiącu
850 zł
Dodaj swoją opinię
Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.
Czy chcesz zostawić tylko ocenę?
Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.
Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.
Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.
Sposoby dostawy
Płatne z góry
InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
ORLEN Paczka
11.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Kurier GLS
14.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Kurier InPost
14.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Kurier DPD
14.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Punkty odbioru DHL
7.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
DPD Pickup Punkt Odbioru
11.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Pocztex Kurier
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Kurier GLS - kraje UE
69.00 zł
Odbiór osobisty (Dębica)
3.00 zł
Płatne przy odbiorze
Kurier GLS pobranie
23.99 zł
Sposoby płatności
Płatność z góry
Przedpłata
Zwykły przelew