Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Elementarz TW żółty
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Elementarz naszego Wydawnictwa nawiązuje do idei elementarza, który pamiętamy z naszego dzieciństwa. Uwspółcześnione realia pozwalają jednak zaproponować ten podręcznik uczniom epoki laptopów i komórek. Autorka, Dorota Nosowska, napisała teksty, których tematyka urozmaicona i przemyślana jest bliska młodemu odbiorcy.Książka dodatkowo wzbogacona jest o utwory takich twórców jak:
Wanda Chotomska,
Maria Konopnicka,
Julian Tuwim,
Tadeusz Kubiak,
Jan Brzechwa,
Władysław Bełza,
Aleksander Fredro.
Język książki został dostosowany do możliwości percepcyjnych uczniów, Elementarz z powodzeniem realizuje cele stawiane edukacji polonistycznej w kształceniu zintegrowanym, m.in. wdrażanie uczniów do sprawnego posługiwania się językiem polskim, kształtowanie umiejętności w zakresie mówienia, pisania i czytania ze zrozumieniem.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Elementarz naszego Wydawnictwa nawiązuje do idei elementarza, który pamiętamy z naszego dzieciństwa. Uwspółcześnione realia pozwalają jednak zaproponować ten podręcznik uczniom epoki laptopów i komórek. Autorka, Dorota Nosowska, napisała teksty, których tematyka urozmaicona i przemyślana jest bliska młodemu odbiorcy.Książka dodatkowo wzbogacona jest o utwory takich twórców jak:
Wanda Chotomska,
Maria Konopnicka,
Julian Tuwim,
Tadeusz Kubiak,
Jan Brzechwa,
Władysław Bełza,
Aleksander Fredro.
Język książki został dostosowany do możliwości percepcyjnych uczniów, Elementarz z powodzeniem realizuje cele stawiane edukacji polonistycznej w kształceniu zintegrowanym, m.in. wdrażanie uczniów do sprawnego posługiwania się językiem polskim, kształtowanie umiejętności w zakresie mówienia, pisania i czytania ze zrozumieniem.