Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Elementarz odkrywców 3. Informatyka. Zeszyt ćwiczeń. Szkoła podstawowa + CD
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
"Informatyka" z serii "Elementarz odkrywców" przeznaczona dla uczniów klasy 3 to zestaw edukacyjny, który obejmuje zeszyt ćwiczeń oraz płytę CD. Na płycie znajdują się ćwiczenia mające na celu rozwijanie umiejętności korzystania z popularnych programów komputerowych, takich jak Paint, Word i PowerPoint, a także filmy edukacyjne i gry, które wspierają kreatywność, pracę zespołową oraz pomagają w opanowaniu podstaw programowania.
Ta publikacja została zaprojektowana, aby ułatwić przyswajanie kluczowych pojęć z dziedziny informatyki oraz naukę obsługi podstawowych aplikacji komputerowych. Zawiera przejrzyste, ilustrowane opisy krok po kroku, które pomagają zrozumieć działanie programów takich jak Word, Paint i PowerPoint. Gry edukacyjne zawarte na płycie wprowadzają młodych użytkowników w świat programowania poprzez zabawę, rozwijają logiczne myślenie, wytrwałość w dążeniu do celu oraz umiejętność myślenia przyczynowo-skutkowego.
Dzięki wykorzystaniu programu Scratch, książka rozwija umiejętności myślenia algorytmicznego. Ponadto, różnorodne ćwiczenia i zadania obecne zarówno w zeszycie ćwiczeń, jak i na płycie, pomagają doskonalić zdolności manualne, pamięciowe i matematyczne uczniów.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
"Informatyka" z serii "Elementarz odkrywców" przeznaczona dla uczniów klasy 3 to zestaw edukacyjny, który obejmuje zeszyt ćwiczeń oraz płytę CD. Na płycie znajdują się ćwiczenia mające na celu rozwijanie umiejętności korzystania z popularnych programów komputerowych, takich jak Paint, Word i PowerPoint, a także filmy edukacyjne i gry, które wspierają kreatywność, pracę zespołową oraz pomagają w opanowaniu podstaw programowania.
Ta publikacja została zaprojektowana, aby ułatwić przyswajanie kluczowych pojęć z dziedziny informatyki oraz naukę obsługi podstawowych aplikacji komputerowych. Zawiera przejrzyste, ilustrowane opisy krok po kroku, które pomagają zrozumieć działanie programów takich jak Word, Paint i PowerPoint. Gry edukacyjne zawarte na płycie wprowadzają młodych użytkowników w świat programowania poprzez zabawę, rozwijają logiczne myślenie, wytrwałość w dążeniu do celu oraz umiejętność myślenia przyczynowo-skutkowego.
Dzięki wykorzystaniu programu Scratch, książka rozwija umiejętności myślenia algorytmicznego. Ponadto, różnorodne ćwiczenia i zadania obecne zarówno w zeszycie ćwiczeń, jak i na płycie, pomagają doskonalić zdolności manualne, pamięciowe i matematyczne uczniów.
