Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Edukacja międzykulturowa jako czynnik rozwoju kultury pokoju
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Choć w Europie wiele krajów może poszczycić się bogatymi tradycjami w dziedzinie badań nad pokojem, na przykład International Peace Research Institute w Sztokholmie czy Peace Research Institute w Oslo, a także Peace Research Association z siedzibą w Londynie, w Polsce ta tematyka pozostaje niedostatecznie rozwinięta w kontekście pedagogicznym XXI wieku. Inicjatywa Krystyny M. Błeszyńskiej w zakresie przywracania badań nad pokojem i ich reinterpretacji w duchu edukacji międzykulturowej zasługuje więc na szczególne uznanie. Jej działania, których jednym z owoców jest to właśnie opracowanie, dają nadzieję na rozwój i wzbogacenie polskiej myśli pedagogicznej o ważny aspekt edukacji dla pokoju.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Choć w Europie wiele krajów może poszczycić się bogatymi tradycjami w dziedzinie badań nad pokojem, na przykład International Peace Research Institute w Sztokholmie czy Peace Research Institute w Oslo, a także Peace Research Association z siedzibą w Londynie, w Polsce ta tematyka pozostaje niedostatecznie rozwinięta w kontekście pedagogicznym XXI wieku. Inicjatywa Krystyny M. Błeszyńskiej w zakresie przywracania badań nad pokojem i ich reinterpretacji w duchu edukacji międzykulturowej zasługuje więc na szczególne uznanie. Jej działania, których jednym z owoców jest to właśnie opracowanie, dają nadzieję na rozwój i wzbogacenie polskiej myśli pedagogicznej o ważny aspekt edukacji dla pokoju.
