InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W książce Dziś i jutro (oryginalny tytuł Today and Tomorrow) H. Ford opisuje absolutnie ponadczasową wizję prowadzenia biznesu. Prawie sto lat temu H. Ford przemyślał i opracował system produkcyjny, którego celem było coś więcej niż tylko zarabianie pieniędzy. Tym nadrzędnym celem było służenie społeczeństwu - dostarczenie mu taniego środka transportu (Model T) oraz zapewnienie utrzymania pracownikom, kooperantom i ich rodzinom. Aby to było możliwe, konieczna była dramatyczna redukcja kosztów funkcjonowania poprzez eliminację marnotrawstwa, wdrożenie niezakłóconego przepływu procesu, standaryzację każdego aspektu funkcjonowania przedsiębiorstwa oraz utrzymanie motywacji personelu. Te posunięcia Forda stały się aspiracją architektów pierwszego szczupłego systemu wytwarzania, który stał się pierwowzorem Lean Manufacturing. W prosty i przystępny sposób H. Ford tłumaczy skomplikowane i często mało intuicyjne prawa rządzące systemami ekonomicznymi gospodarki wolnorynkowej, stawiając za każdym razem klienta w roli sędziego, decydującego o długofalowym sukcesie lub porażce przedsiębiorstwa. Uniwersalizm poglądów autora dotyczy nie tylko sfery produkcyjnej. Jego koncepcje - wsparte przykładami sukcesów odniesionych na tle przeróżnych sfer aktywności gospodarczej - dowodzą skuteczności tego "nowego" sposobu myślenia w działalności szpitali, obiektów administracji publicznej itp. Czy czasy, w których powstała książka, czynią ją z założenia mało aktualną? Przecież warunki prowadzenia działalności są często odmienne od tych, które tworzyły rzeczywistość w okresie, kiedy powstała. Odpowiedź brzmi: nic bardziej mylnego! Poglądy zawarte w książce cechuje absolutna ponadczasowość. To nie idee Forda są przestarzałe. To uniwersalne poglądy na temat biznesu, o których pisze, zdają się być w dzisiejszym świecie zwyczajnie zapomniane.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W książce Dziś i jutro (oryginalny tytuł Today and Tomorrow) H. Ford opisuje absolutnie ponadczasową wizję prowadzenia biznesu. Prawie sto lat temu H. Ford przemyślał i opracował system produkcyjny, którego celem było coś więcej niż tylko zarabianie pieniędzy. Tym nadrzędnym celem było służenie społeczeństwu - dostarczenie mu taniego środka transportu (Model T) oraz zapewnienie utrzymania pracownikom, kooperantom i ich rodzinom. Aby to było możliwe, konieczna była dramatyczna redukcja kosztów funkcjonowania poprzez eliminację marnotrawstwa, wdrożenie niezakłóconego przepływu procesu, standaryzację każdego aspektu funkcjonowania przedsiębiorstwa oraz utrzymanie motywacji personelu. Te posunięcia Forda stały się aspiracją architektów pierwszego szczupłego systemu wytwarzania, który stał się pierwowzorem Lean Manufacturing. W prosty i przystępny sposób H. Ford tłumaczy skomplikowane i często mało intuicyjne prawa rządzące systemami ekonomicznymi gospodarki wolnorynkowej, stawiając za każdym razem klienta w roli sędziego, decydującego o długofalowym sukcesie lub porażce przedsiębiorstwa. Uniwersalizm poglądów autora dotyczy nie tylko sfery produkcyjnej. Jego koncepcje - wsparte przykładami sukcesów odniesionych na tle przeróżnych sfer aktywności gospodarczej - dowodzą skuteczności tego "nowego" sposobu myślenia w działalności szpitali, obiektów administracji publicznej itp. Czy czasy, w których powstała książka, czynią ją z założenia mało aktualną? Przecież warunki prowadzenia działalności są często odmienne od tych, które tworzyły rzeczywistość w okresie, kiedy powstała. Odpowiedź brzmi: nic bardziej mylnego! Poglądy zawarte w książce cechuje absolutna ponadczasowość. To nie idee Forda są przestarzałe. To uniwersalne poglądy na temat biznesu, o których pisze, zdają się być w dzisiejszym świecie zwyczajnie zapomniane.