Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Dziewczyno, przestań ciągle przepraszać!
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Bądź kobietą, którą chcesz być. Bądź kobietą, która jest z siebie dumna. Bądź kobietą, która się nie wyrzeka swojego życia. Bądź kobietą, która nigdy nie prosi o pozwolenie, żeby być sobą. Czas pokazać światu, co się dzieje, gdy kobieta postanawia osiągnąć coś wielkiego. Rachel Hollis, bestsellerowa pisarka, założycielka wartej miliony dolarów firmy medialnej i autorka powyższych słów, wzywa nas, kobiety, do działania. Doskonale wie, że często dorastamy i żyjemy w przekonaniu, że powinnyśmy patrzeć na siebie przez pryzmat innych ludzi – jako żony, matki, córki albo pracownice – i że poszukiwanie własnej tożsamości albo zastanawianie się nad naszymi potrzebami powinno zejść na dalszy plan. Hollis rzuca kobietom na całym świecie wyzwanie: zacznijcie marzyć! Umiejętnie przeplata emocje, humor i rzeczowe argumenty, pokazując, że można osiągnąć w życiu to, czego się chce. W Dziewczyno, przestań ciągle przepraszać! opowiada o własnych doświadczeniach i błędach, a przy tym radzi, co można zrobić, żeby żyć upragnionym życiem. Z książki dowiesz się, jak: - odrzucić wymówki, przez które stoisz w miejscu, - kształtować nawyki i zachowania, które poprowadzą cię do sukcesu, - nabywać nowe umiejętności, dzięki którym będziesz mogła dynamicznie się rozwijać. Po przeczytaniu tej bezkompromisowej książki-manifestu zaczniesz otwarcie mówić o swoich zamiarach, wyznaczać punkty docelowe i kreślić własną mapę podróży do celu. Pomogą ci w tym serdeczne słowa inspiracji oraz praktyczne narzędzia oferowane przez autorkę. Rachel Hollis jest bestsellerową pisarką i autorką podcastów biznesowych, a także rozchwytywaną mówczynią motywacyjną. Dzięki popularności swoich książek i sile oddziaływania społecznego zdołała zbudować w mediach społecznościowych wielomilionową, globalną bazę fanów.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Bądź kobietą, którą chcesz być. Bądź kobietą, która jest z siebie dumna. Bądź kobietą, która się nie wyrzeka swojego życia. Bądź kobietą, która nigdy nie prosi o pozwolenie, żeby być sobą. Czas pokazać światu, co się dzieje, gdy kobieta postanawia osiągnąć coś wielkiego. Rachel Hollis, bestsellerowa pisarka, założycielka wartej miliony dolarów firmy medialnej i autorka powyższych słów, wzywa nas, kobiety, do działania. Doskonale wie, że często dorastamy i żyjemy w przekonaniu, że powinnyśmy patrzeć na siebie przez pryzmat innych ludzi – jako żony, matki, córki albo pracownice – i że poszukiwanie własnej tożsamości albo zastanawianie się nad naszymi potrzebami powinno zejść na dalszy plan. Hollis rzuca kobietom na całym świecie wyzwanie: zacznijcie marzyć! Umiejętnie przeplata emocje, humor i rzeczowe argumenty, pokazując, że można osiągnąć w życiu to, czego się chce. W Dziewczyno, przestań ciągle przepraszać! opowiada o własnych doświadczeniach i błędach, a przy tym radzi, co można zrobić, żeby żyć upragnionym życiem. Z książki dowiesz się, jak: - odrzucić wymówki, przez które stoisz w miejscu, - kształtować nawyki i zachowania, które poprowadzą cię do sukcesu, - nabywać nowe umiejętności, dzięki którym będziesz mogła dynamicznie się rozwijać. Po przeczytaniu tej bezkompromisowej książki-manifestu zaczniesz otwarcie mówić o swoich zamiarach, wyznaczać punkty docelowe i kreślić własną mapę podróży do celu. Pomogą ci w tym serdeczne słowa inspiracji oraz praktyczne narzędzia oferowane przez autorkę. Rachel Hollis jest bestsellerową pisarką i autorką podcastów biznesowych, a także rozchwytywaną mówczynią motywacyjną. Dzięki popularności swoich książek i sile oddziaływania społecznego zdołała zbudować w mediach społecznościowych wielomilionową, globalną bazę fanów.