Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Działalność recepcji. Hotelarstwo. Tom 3
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Podręcznik jest zgodny z najnowszą podstawą programową, dedykowany kształceniu przyszłych techników hotelarstwa w ramach kwalifikacji T.11, dotyczącej planowania i realizacji usług recepcyjnych. Książka szczegółowo opisuje strukturę organizacyjną hotelu, znaczenie roli recepcji, zasady bezpieczeństwa pracy, a także etykę i kulturę zawodową. Ważnym aspektem jest również komunikacja z gośćmi oraz organizacja pracy zespołu parterowego, w tym procedury związane z obsługą klienta. Wiedza teoretyczna została wzbogacona licznymi przykładami i ilustracjami, co ułatwia zrozumienie omawianych zagadnień.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Podręcznik jest zgodny z najnowszą podstawą programową, dedykowany kształceniu przyszłych techników hotelarstwa w ramach kwalifikacji T.11, dotyczącej planowania i realizacji usług recepcyjnych. Książka szczegółowo opisuje strukturę organizacyjną hotelu, znaczenie roli recepcji, zasady bezpieczeństwa pracy, a także etykę i kulturę zawodową. Ważnym aspektem jest również komunikacja z gośćmi oraz organizacja pracy zespołu parterowego, w tym procedury związane z obsługą klienta. Wiedza teoretyczna została wzbogacona licznymi przykładami i ilustracjami, co ułatwia zrozumienie omawianych zagadnień.
