Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Dostosowanie wymagań edukacyjnych - II etap edukacyjny
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Ta publikacja stanowi cenne wsparcie dla nauczycieli oraz wychowawców w codziennej pracy. Jest ona skierowana nie tylko do nauczycieli ogólnych, ale także do specjalistów, takich jak terapeuci, logopedzi oraz oligofrenopedagodzy, a także pedagogów i psychologów. Dzięki niej, nauczyciele mogą efektywnie dostosować wymagania edukacyjne zgodnie z programem nauczania do indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych uczniów, uwzględniając ich możliwości psychofizyczne w trakcie zajęć edukacyjnych oraz specjalistycznych. Publikacja jest przydatna przy opracowywaniu indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych dla uczniów z orzeczeniem o lekkim stopniu niepełnosprawności.
Książka ta została przygotowana z myślą o uczniach, którzy posiadają orzeczenie o potrzebie indywidualnego nauczania oraz przygotowania przedszkolnego, a także dla tych, którzy mają opinię psychologiczno-pedagogiczną, w tym ze specjalistycznych poradni. Wspiera ona również uczniów z trudnościami edukacyjnymi, takimi jak dysleksja, dysortografia, dysgrafia, a także problemy z matematyką, jak dyskalkulia. Uwzględnia potrzeby uczniów z zachowaniami odbiegającymi od normy, nadpobudliwością ruchową, ADHD, a także tych, którzy są słabowidzący, słabosłyszący lub przewlekle chorzy, np. na cukrzycę, epilepsję czy porażenie mózgowe. Ponadto, publikacja wspiera dzieci, którym zaleca się pomoc psychologiczno-pedagogiczną, mimo braku formalnych opinii lub orzeczeń.
Wydanie jest zaktualizowane i zgodne z Rozporządzeniem Ministra Edukacji z dnia 28 czerwca 2024 roku, dotyczącego zmian w podstawie programowej wychowania przedszkolnego oraz szkół podstawowych, w tym dla uczniów z umiarkowaną lub znaczną niepełnosprawnością intelektualną, począwszy od szkół branżowych I stopnia aż po szkoły policealne.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Ta publikacja stanowi cenne wsparcie dla nauczycieli oraz wychowawców w codziennej pracy. Jest ona skierowana nie tylko do nauczycieli ogólnych, ale także do specjalistów, takich jak terapeuci, logopedzi oraz oligofrenopedagodzy, a także pedagogów i psychologów. Dzięki niej, nauczyciele mogą efektywnie dostosować wymagania edukacyjne zgodnie z programem nauczania do indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych uczniów, uwzględniając ich możliwości psychofizyczne w trakcie zajęć edukacyjnych oraz specjalistycznych. Publikacja jest przydatna przy opracowywaniu indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych dla uczniów z orzeczeniem o lekkim stopniu niepełnosprawności.
Książka ta została przygotowana z myślą o uczniach, którzy posiadają orzeczenie o potrzebie indywidualnego nauczania oraz przygotowania przedszkolnego, a także dla tych, którzy mają opinię psychologiczno-pedagogiczną, w tym ze specjalistycznych poradni. Wspiera ona również uczniów z trudnościami edukacyjnymi, takimi jak dysleksja, dysortografia, dysgrafia, a także problemy z matematyką, jak dyskalkulia. Uwzględnia potrzeby uczniów z zachowaniami odbiegającymi od normy, nadpobudliwością ruchową, ADHD, a także tych, którzy są słabowidzący, słabosłyszący lub przewlekle chorzy, np. na cukrzycę, epilepsję czy porażenie mózgowe. Ponadto, publikacja wspiera dzieci, którym zaleca się pomoc psychologiczno-pedagogiczną, mimo braku formalnych opinii lub orzeczeń.
Wydanie jest zaktualizowane i zgodne z Rozporządzeniem Ministra Edukacji z dnia 28 czerwca 2024 roku, dotyczącego zmian w podstawie programowej wychowania przedszkolnego oraz szkół podstawowych, w tym dla uczniów z umiarkowaną lub znaczną niepełnosprawnością intelektualną, począwszy od szkół branżowych I stopnia aż po szkoły policealne.
