Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Do góry nogami. Pomysłowy świat dwulatka i trzylatka
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Jest to część programu Do góry nogami. Pomysłowy świat dwulatka i trzylatka - podręcznik dla nauczyciela. Podzielony jest on na trzy części: Skarbnicę wiedzy, Skarbnicę pojęć i Skarbnicę pomysłów. W Skarbnicy wiedzy Dorota Dziedziewicz Autorka tej części przedstawia program Do góry nogami. Opisuje jego strukturę walory oraz podstawy teoretyczne. Podkreśla, jak ważne w rozwoju dziecka są pierwsze lata jego życia. Niezwykłą rolę w tym okresie odgrywa dorosły (nauczyciel lub rodzic). To on powinien pomagać dziecku poznawać świat, stwarzać mu okazje do jego odkrywania poprzez działanie, poprzez zabawę. Powinien przy tym pamiętać, żeby wspierać wszystkie sfery rozwoju dziecka: psychoruchową, społeczno-emocjonalną i twórczej aktywności. Trudne terminy użyte przez Autorkę w tej części zostały wyjaśnione w Skarbnicy pojęć. Najważniejszą częścią podręcznika jest Skarbnica pomysłów scenariusze zajęć. W pierwszym z nich Autorki (Dorota Dziedziewicz i Edyta Karwowska) opisały sposób wykonania nietoperza Gacusia maskotki, która towarzyszy maluchowi podczas zajęć zaproponowanych w tym programie. Kolejne scenariusze zostały opracowane według powtarzającego się schematu. Na początku spisane są potrzebne materiały, numery kart aktywności i kart do wycinania, które należy przygotować. Dodatkowo wyszczególnione są realizowane cele. Dalej znajduje jest scenariusz zabawy oraz wskazówki dla osoby prowadzącej. Każde ćwiczenie ma zabawny temat, precyzyjnie sformułowany cel i zadania. Zabawy mają dwa stopnie trudności, żeby elastycznie dopasować ich poziom do możliwości i potrzeb dziecka. Pierwsze zadanie jest trudniejsze od drugiego. Każde z nich można jednak wykonać na wiele sposobów, dostosowując stopień trudności do możliwości malucha, i dlatego przy poleceniach znajdują się dodatkowe pomysły i wskazówki.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Jest to część programu Do góry nogami. Pomysłowy świat dwulatka i trzylatka - podręcznik dla nauczyciela. Podzielony jest on na trzy części: Skarbnicę wiedzy, Skarbnicę pojęć i Skarbnicę pomysłów. W Skarbnicy wiedzy Dorota Dziedziewicz Autorka tej części przedstawia program Do góry nogami. Opisuje jego strukturę walory oraz podstawy teoretyczne. Podkreśla, jak ważne w rozwoju dziecka są pierwsze lata jego życia. Niezwykłą rolę w tym okresie odgrywa dorosły (nauczyciel lub rodzic). To on powinien pomagać dziecku poznawać świat, stwarzać mu okazje do jego odkrywania poprzez działanie, poprzez zabawę. Powinien przy tym pamiętać, żeby wspierać wszystkie sfery rozwoju dziecka: psychoruchową, społeczno-emocjonalną i twórczej aktywności. Trudne terminy użyte przez Autorkę w tej części zostały wyjaśnione w Skarbnicy pojęć. Najważniejszą częścią podręcznika jest Skarbnica pomysłów scenariusze zajęć. W pierwszym z nich Autorki (Dorota Dziedziewicz i Edyta Karwowska) opisały sposób wykonania nietoperza Gacusia maskotki, która towarzyszy maluchowi podczas zajęć zaproponowanych w tym programie. Kolejne scenariusze zostały opracowane według powtarzającego się schematu. Na początku spisane są potrzebne materiały, numery kart aktywności i kart do wycinania, które należy przygotować. Dodatkowo wyszczególnione są realizowane cele. Dalej znajduje jest scenariusz zabawy oraz wskazówki dla osoby prowadzącej. Każde ćwiczenie ma zabawny temat, precyzyjnie sformułowany cel i zadania. Zabawy mają dwa stopnie trudności, żeby elastycznie dopasować ich poziom do możliwości i potrzeb dziecka. Pierwsze zadanie jest trudniejsze od drugiego. Każde z nich można jednak wykonać na wiele sposobów, dostosowując stopień trudności do możliwości malucha, i dlatego przy poleceniach znajdują się dodatkowe pomysły i wskazówki.