InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
To paradoks: z jednej strony firmy chcą za wszelką cenę uniknąć wojny cenowej, a z drugiej wielu menedżerów uważa, że obniżka cen to najlepszy, najszybszy i najskuteczniejszy sposób na poprawę wyników sprzedaży. W efekcie - zamiast być wyjątkiem - wojny cenowe stają się regułą i druzgocąco wpływają na zyski firm.
Odmień swoje spojrzenie na cenę i wraz z Hermannem Simonem, światowym autorytetem z obszaru pricingu, znajdź sposób na skuteczną politykę cenową! Autor poświęcił temu zagadnieniu aż 40 lat pracy. Zabierze cię w fascynującą podróż, podczas której nauczy cię, jak odnaleźć równowagę między wartością a ceną i dzięki temu zapewnić firmie sukces.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
To paradoks: z jednej strony firmy chcą za wszelką cenę uniknąć wojny cenowej, a z drugiej wielu menedżerów uważa, że obniżka cen to najlepszy, najszybszy i najskuteczniejszy sposób na poprawę wyników sprzedaży. W efekcie - zamiast być wyjątkiem - wojny cenowe stają się regułą i druzgocąco wpływają na zyski firm.
Odmień swoje spojrzenie na cenę i wraz z Hermannem Simonem, światowym autorytetem z obszaru pricingu, znajdź sposób na skuteczną politykę cenową! Autor poświęcił temu zagadnieniu aż 40 lat pracy. Zabierze cię w fascynującą podróż, podczas której nauczy cię, jak odnaleźć równowagę między wartością a ceną i dzięki temu zapewnić firmie sukces.