InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Bestseller w kategorii biznes według "New York Timesa" pomaga uzyskać to, co najlepsze od każdego pracownika – zaktualizowany z myślą o nowoczesnych przedsiębiorstwach.
Oparte na rzeczywistym doświadczeniu 25 000 menedżerów książka Dlaczego pracownicy NIE ROBIĄ tego co POWINNI... daje sprawdzone, proste metody, które działają w prawdziwych firmach, w prawdziwym świecie. Znakomicie pomaga radzić sobie z najważniejszymi sytuacjami, w których pracownicy nie pracują tak jak powinni: z dokładną analizą przyczyn i stworzeniem planów zapobiegających powtarzaniu się problemów pracowniczych.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Bestseller w kategorii biznes według "New York Timesa" pomaga uzyskać to, co najlepsze od każdego pracownika – zaktualizowany z myślą o nowoczesnych przedsiębiorstwach.
Oparte na rzeczywistym doświadczeniu 25 000 menedżerów książka Dlaczego pracownicy NIE ROBIĄ tego co POWINNI... daje sprawdzone, proste metody, które działają w prawdziwych firmach, w prawdziwym świecie. Znakomicie pomaga radzić sobie z najważniejszymi sytuacjami, w których pracownicy nie pracują tak jak powinni: z dokładną analizą przyczyn i stworzeniem planów zapobiegających powtarzaniu się problemów pracowniczych.